Elendig søvnkvalitet

Hønemoor1

Betatt av forumet
Høsthjerter 2017
Jeg sover såå dårlig om nettene nå [emoji17] Det gjør vondt i hoftene når jeg sover på siden og hender/armer dovner fullstendig bort... jeg våkner annenhver time og gleder meg bare til det blir morgen og jeg kan stå opp. Er det andre som sliter med søvnen nå? [emoji30]
 
Ja! Ikke alle netter er like fulle av oppvåkninger, men i natt var en sånn en. Varierer sikkert med liggestilling i søvnen?
 
Har har det sånn ofte. Og når jeg først våkner så blir jeg liggende våken noen timer før jeg får til å sove igjen [emoji52][emoji25]
 
Ja, sover fryktelig dårlig. Våkner 2-3 ganger å må tisse og da bruker jeg lang tid på å sovne igjen. Blir 4-5 timer hver natt.
I går våknet jeg kl 05, dro til Sverige på formiddagen og handlet i timesvis på Nordbysenteret. Var hjemme i 20 tiden og i seng kl 23. I natt har jeg sovet 8,5 timer i strekk og det var helt NYDELIG!!!! Så det er et tips! Stå opp kl 05 etter 4 timers søvn, dra på harryhandel til du kreperere og dra hjem og sov [emoji16][emoji16]
 
Jeg våkner hver gang jeg skal snu meg. Har ikke vondt noen plass men våkner allikevel. Dovner bort i fingrene jeg også, lurer på hva det kommer av?
 
Jeg sovner fort og sover egentlig veldig godt. Tror det er takket være bbhugme puta :) Men jeg våkner hver jævla natt (opptil flere ganger) av senestrekk i høyre legg! Gjorde det forrige graviditet også. Noen som opplever det samme?
 
Her er søvnen fremdeles ganske god egentlig. Jeg sovner greit om kvelden, er oppe en til to ganger for toalettbesøk, og er veldig heldig med ingen bekken- eller ryggplager ennå. I dag er jeg 27+2 og har merket de siste kveldene at det er godt å krølle sammen dynen mellom knær/lår, ellers sover jeg akkurat som før.

De siste dagene har jeg kjent litt lite liv, men det tok han visst igjen i natt, for jeg har småvåknet flere ganger i narr av bevegelse. :smiley-bounce012 Og da har det vært helt ok å våkne av.. :smiley-bounce012
 
Sover dårlig jeg også. Men i natt sov jeg overraskende godt, prøvde noe nytt.
Tisset som vanlig to ganger før jeg gikk å la meg :hilarious:

La bbhugme mellom lår og klær + en pute til mellom lårene. Så la samboeren en pute under rumpen og lårene mine, altså bak meg.
Tror jeg lå stødigere slik at jeg ikke våknet av å snu meg.

Måtte bare tisse en gang i natt, så sov for første gang sammenhengende bortsett fra dobesøket, på ett halvt år :)
 
Last edited:
Når jeg først sovner sover jeg relativt godt. Men bruker lengre tid på å sovne, og våkner så utrolig tidlig om morgenen! Sliter med å sovne igjen.
 
Våkner som regel en gang i løpet av natten for å gå på do, og noen ganger for å snu meg, men sover utrolig godt for det om. Sovner bare med en gang igjen.. :b
 
Våkner flere ganger hver natt, enten pga jeg må tisse eller at jeg må snu meg pga bekkensmerter. Lykken blir stoooor når jeg kan sove på magen igjen!!! Det var faktisk noe av det første jeg gjorde etter gutta ble født.. helt fantastisk. Og Jm sa det hjelper livmoren å trekke seg sammen, dobbel glede :D:D
 
Våkner flere ganger hver natt, enten pga jeg må tisse eller at jeg må snu meg pga bekkensmerter. Lykken blir stoooor når jeg kan sove på magen igjen!!! Det var faktisk noe av det første jeg gjorde etter gutta ble født.. helt fantastisk. Og Jm sa det hjelper livmoren å trekke seg sammen, dobbel glede :D:D
Gledings! :D ingenting er som å sove på magen <3
 
Gledings! :D ingenting er som å sove på magen <3
Våkner flere ganger hver natt, enten pga jeg må tisse eller at jeg må snu meg pga bekkensmerter. Lykken blir stoooor når jeg kan sove på magen igjen!!! Det var faktisk noe av det første jeg gjorde etter gutta ble født.. helt fantastisk. Og Jm sa det hjelper livmoren å trekke seg sammen, dobbel glede :D:D

Om dere har bbhugme går det ann å lage den som en donut du kan putte magen oppi.
Kunne jo vært noe for dere som liker å ligge på magen :)
 
Om dere har bbhugme går det ann å lage den som en donut du kan putte magen oppi.
Kunne jo vært noe for dere som liker å ligge på magen :)
Har ikke det dessverre, men takk for tips:) hvis jeg plutselig sliter med å sove, så må jeg sikkert skaffe meg det. Men sover som aldri før :p
 
Jeg har begynt å våkne litt på nettene nå. Har lenge vært heldig med at jeg ikke har våknet så mye på nettene, så er glad for all den gode søvnen heg har fått, så får jeg heller stå i disse siste månedene. Trenger en lur på dagtid da.
 
Back
Topp