Hva er det rareste du eier

Skrømt (Vimsa)

Forumet er livet
VIP
Som du ikke klarer å kvitte deg med av en eller annen grunn?
 
Kan ikke komme på noe liksom... Ikke som er så rart at jeg tenker over det som det. [emoji23] Jeg er rar da [emoji39] teller det?
 
Jeg har noen litt obskure håndarbeidsinstrumenter, enkelte av de antikke. Tror det må være det rareste...
Og noen snaps glass fra 1940 som jeg forelska meg i pga fargen.
 
Tror enten en av kattene eller samboer (eier.. Jaja) må gå innenfor den kategorien... [emoji14]

Ellers kommer jeg ikke på noe.
 
For 17 år siden fikk jeg en tarantella. En gang i året skiftet hun hamm og det var altid like gøy å legge den på pulten til læreren el. Hun flyttet med meg fra hybel til leilighet til hus og var her da storesøster ble født.(2013) Når hun ble født var vi på sykehus i tre mnd og den samme tiden så døde tarantellaen. Jeg ble overasket hvor lei meg jeg ble og stua bare bort hele terrariet med henne oppi. Terrariet og edderkoppen er fortsatt på øverste hylle i kjellerboden :p Hun skulle blitt kasta for lengst men glemmer det. Kom på det nå når jeg så denne tråden :p hahaha.
 
Sånt er litt moro å ha da :)
Jeg er jo enig. Er derfor jeg har en liten grind vev, n østepinner, sokkesopp/stoppesopp og noen håndteiner (har egentlig lyst til å bli flinkere til å bruke sistnevnte, hadde vært gøy å kunne de skikkelig).
 
Vet ikke om den er sååå rar og det er ikke aktuelt å kvitte seg med den uansett, men jeg har en coyote skalle på utstilling i en hylle. Jeg har også asken til den første hunden min i en urne.
 
Back
Topp