Vondt i bryst/brystvorter av å fryse..

HaRemamma

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Noen flere som får det? Kjenner det hver gang jeg fryser ute. Gjør skikkelig voldt og noen ganger om jeg akkurat er kommet utav dusjen :/
 
Kanskje like greit å begynne med ull brystinnlegg?!? Du kommer nok til å få bruk for det senere når/hvis du ammer. :)
 
Kanskje like greit å begynne med ull brystinnlegg?!? Du kommer nok til å få bruk for det senere når/hvis du ammer. :)

Hmm. Ja? Kansje det :) tenkte det var litt tidlig å gå til innkjøpt av sånt :p aldri vært plaget i de andre svangerskapene. Men når er jo dette svangerskapet totalt omvendt av de to første :p
 
Det får jeg også! Pine å gå inn i kjølerom på dagligvarebutikken! *brrr*
 
Sliter med det selv med ullinnlegg [emoji85] ammer enda så bruker innlegg. Hater å fryse på puppa [emoji853]
 
Noen flere som får det? Kjenner det hver gang jeg fryser ute. Gjør skikkelig voldt og noen ganger om jeg akkurat er kommet utav dusjen :/

Jeg har slitt med det hele vinteren. Nå har jeg endelig kunnet slutte med doble ammeinnlegg av ull.
Kjenner godt til hva du nevner, det gjør snabla vondt. Jeg kunne ikke gå ute fra leiligheten til garasjen en gang, før det sprengte så vannvittig på. Enste som dugde var en lang, varm dusj.
I mangel på dusj en dag vi var innom min far, ble det å fylle vasken med varmt vann og bade puppene oppi der 10-15 minutters tid. Det funket. Men nette det mest sexy syn :)
 
Back
Topp