Clearblue digital vs andre tester

sb88

Glad i forumet
Julibarna2014
Dere som har testet positivt med clearblue digital med ukeindikator; hvor sterke var de andre testene deres? Legg gjerne ut bilder.

Jeg fikk en tydelig, blå strek på clearblue early i dag, men likevel ganske svak. vurderer å teste i morgen med digital, men jeg er litt redd for at det anda er tidlig og at den ikke vil slå ut (og den er jo ikke akkurat gratis[emoji85]). Skal egentlig på hyttetur i morgen, så hadde vært greit å bare visst om jeg faktisk var gravid, før jeg reiste fra mann og barn[emoji6]

0c360b86bf0187cff857b68ba417590e.jpg
 
Dere som har testet positivt med clearblue digital med ukeindikator; hvor sterke var de andre testene deres? Legg gjerne ut bilder.

Jeg fikk en tydelig, blå strek på clearblue early i dag, men likevel ganske svak. vurderer å teste i morgen med digital, men jeg er litt redd for at det anda er tidlig og at den ikke vil slå ut (og den er jo ikke akkurat gratis[emoji85]). Skal egentlig på hyttetur i morgen, så hadde vært greit å bare visst om jeg faktisk var gravid, før jeg reiste fra mann og barn[emoji6]

0c360b86bf0187cff857b68ba417590e.jpg

Å så gøy, gratulerer :D

hvor mange DPO er du?
jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt men jeg lurer siden jeg har bestilt samme test og vet ikke helt når man kan forvente å få utslag.
 
Å så gøy, gratulerer :D

hvor mange DPO er du?
jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt men jeg lurer siden jeg har bestilt samme test og vet ikke helt når man kan forvente å få utslag.

Takk[emoji4] jeg føler ikke jeg tør juble helt enda[emoji85] jeg er 11 eller 12 dpo i dag, men er ikke helt sikker siden jeg aldri testet etter el. Håper du får en fin blå strek[emoji1]
 
Takk[emoji4] jeg føler ikke jeg tør juble helt enda[emoji85] jeg er 11 eller 12 dpo i dag, men er ikke helt sikker siden jeg aldri testet etter el. Håper du får en fin blå strek[emoji1]
ok :) hehe den ser jeg :D men den ser jo fin og blå ut da :dummy::dummy1:
takk for det :D
 
Disse har jeg veeeeldig dårlig erfaring med..hadde nok ikke jublet helt enda, men krysser fingrene for deg :) jeg hadde spart den digitale til det "ikke var tvil" :)
 
Disse har jeg veeeeldig dårlig erfaring med..hadde nok ikke jublet helt enda, men krysser fingrene for deg :) jeg hadde spart den digitale til det "ikke var tvil" :)

Takk for svar[emoji4] ja, jeg har fått noen skygger på disse tidligere, så tør liksom ikke å hoppe i taket akkurat.
 
Jeg tok en early mandag som var negativ. Positiv i dag (også early)med svak strek. Også 11 dpo i dag [emoji4]. Så vi får håpe de fortsetter å holde seg positive [emoji7]
 
Ut fra hva jeg fant på nett, så er cb early sensitiv på 25. Akkurat det samme som cb digital med ukeindikator.
Så når cb early er positiv, vil også cb digital slå ut [emoji4]
 
Ut fra hva jeg fant på nett, så er cb early sensitiv på 25. Akkurat det samme som cb digital med ukeindikator.
Så når cb early er positiv, vil også cb digital slå ut [emoji4]

Jeg fant at clearblue early hadde sensitivitet på 10[emoji848] mystisk.. Men takk[emoji1]
 
Test med sensitivitet på 10, tatt på morgenurin. CB tatt på 2 timers utvanna urin.
19f2a515c1709f963ce4e2cb4cb4aa35.jpg
f209146269821fc0aaeab12465ef27ab.jpg
 
Negativ med clearblue digital i dag, men så disse testene[emoji33]
a41a7268d6510fb0cd56a691f947eed5.jpg

Får nok pos digital etterhvert :) opplevde selv å få negativ digital selv om stripsen var tydelig positiv. Fikk positiv digital neste gang. :)
 
Negativ med clearblue digital i dag, men så disse testene[emoji33]
a41a7268d6510fb0cd56a691f947eed5.jpg
Gjetter du har for lav hcg enda til at den digitale klarer å slå ut. Krysser fingerne for at dette går veien
 
Back
Topp