Skravletråd

Klarer visst ikke nå skrittmålet mitt så ofte, men vekta står enten stille eller synker sakte ned, så jeg er fornøyd. Har tatt grep nå (iallefall i dag...) og droppa sjokoladen, så får vi se om det utgjør noen forskjell :)
 
I gjennomsnitt var jeg aktiv i 93 minutter hver dag i forrige uke:) veldig fornøyd:)
Vekten viser ca 95 kg
 
God morgen jenter:)
I natt har jeg nesten sovet 5 timer i nesten strekk. Følte meg litt uthvilt, men 5 timer er jo altfor lite:(
I dag har jeg planer om å gå meg en fjelltur, ukeshandle og slappe av:) huset er faktisk helt shinet:)
Dagens skrittmål er 20 000:)
Jeg sov vel 3.5 time tilsammen i natt tror jeg, og vært ca 12 timer på jobb i dag [emoji23][emoji23]

Bør legge meg snart...
 
Hei på dere [emoji4]

Lenge siden jeg har skrevet noe her.

Vekta er den samme, og motivasjonen er ikke på topp med tanke på maten..

Men jeg ligger godt an skrittmessig, ligger vel ca 10 000 skritt foran. I går var jeg oppe i over 17 000 skritt.
Vi syklet 14 km, og tydeligvis regner klokka det om i skritt.

Syklet ikke så fort, så ble ikke mye forbrent, men vi hadde med 8-åringen som syklet selv, så da kunne ikke tempoet være for stort. Han var døden nær på slutten, og gråt de siste 45 min hjem fordi han var så sliten... Men hjem måtte vi jo...
 
Jogget både lørdag og søndag pluss mye ute med barna og også litt hage arbeide. Aldeles deilig være utendørs om dagen. Trente mandagstimen i kveld og i morgen fridag og planlegger langtur i skogen med venninne. Fornøyd med å fortsette være så aktiv - da tåler jeg utskeielsene som det blir litt av om dagen :rolleyes:
 
Klarer visst ikke nå skrittmålet mitt så ofte, men vekta står enten stille eller synker sakte ned, så jeg er fornøyd. Har tatt grep nå (iallefall i dag...) og droppa sjokoladen, så får vi se om det utgjør noen forskjell :)

Vi heier på deg[emoji1]
 
Hei på dere [emoji4]

Lenge siden jeg har skrevet noe her.

Vekta er den samme, og motivasjonen er ikke på topp med tanke på maten..

Men jeg ligger godt an skrittmessig, ligger vel ca 10 000 skritt foran. I går var jeg oppe i over 17 000 skritt.
Vi syklet 14 km, og tydeligvis regner klokka det om i skritt.

Syklet ikke så fort, så ble ikke mye forbrent, men vi hadde med 8-åringen som syklet selv, så da kunne ikke tempoet være for stort. Han var døden nær på slutten, og gråt de siste 45 min hjem fordi han var så sliten... Men hjem måtte vi jo...

Flinke dere er[emoji1] imponert over storebror altså!
 
Jogget både lørdag og søndag pluss mye ute med barna og også litt hage arbeide. Aldeles deilig være utendørs om dagen. Trente mandagstimen i kveld og i morgen fridag og planlegger langtur i skogen med venninne. Fornøyd med å fortsette være så aktiv - da tåler jeg utskeielsene som det blir litt av om dagen :rolleyes:

Du er kjempe flink[emoji1] kos deg på skogstur!
 
I gjennomsnitt var jeg aktiv i 93 minutter hver dag i forrige uke:) veldig fornøyd:)
Vekten viser ca 95 kg
Det er veldig bra :)
95 kg, det var ikke så ille, er mindre enn når jeg startet, og klarer jeg det så gjør hvertfall du det :)
 
Treningen i dag blir utsatt til i morgen på grunn av en missforståelse mellom mannen og meg....
Og jeg som hadde gledet meg sånn i dette fine været
 
Back
Topp