Skravletråd

Det er bedre enn ingen skritt:) jeg nedjusterte mine daglige mål til 5000. Det er jo egentlig altfor lite, men det er så kjekt å få det plinget som sier at jeg har klart dagens mål:)
Det tror jeg kanskje jeg og skal gjøre...bare kjekt å få mer enn det. Motivasjonen er ikke helt på topp om dagen, akkurat nå er jeg bare sliten og klar for ferie. Mye som skjer på jobb så jeg stresser litt, men vet jo det går seg til etterhvert.
 
Hei på dere [emoji4]

Lenge siden jeg har skrevet noe her.

Vekta er den samme, og motivasjonen er ikke på topp med tanke på maten..

Men jeg ligger godt an skrittmessig, ligger vel ca 10 000 skritt foran. I går var jeg oppe i over 17 000 skritt.
Vi syklet 14 km, og tydeligvis regner klokka det om i skritt.

Syklet ikke så fort, så ble ikke mye forbrent, men vi hadde med 8-åringen som syklet selv, så da kunne ikke tempoet være for stort. Han var døden nær på slutten, og gråt de siste 45 min hjem fordi han var så sliten... Men hjem måtte vi jo...

Flott innsats av begge to
 
Det tror jeg kanskje jeg og skal gjøre...bare kjekt å få mer enn det. Motivasjonen er ikke helt på topp om dagen, akkurat nå er jeg bare sliten og klar for ferie. Mye som skjer på jobb så jeg stresser litt, men vet jo det går seg til etterhvert.
Gled deg til ferie og prøve være litt flink på den. Jeg startet faktisk min vekt reise på ferie i fjor sommer. Ble tid til trening og tur og svømming pluss enkelt velge sunn mat der vi var. Gikk ned 2-3 kg fra juni til august og det ga skikkelig motivasjon til å starte for alvor utover høsten
 
Gled deg til ferie og prøve være litt flink på den. Jeg startet faktisk min vekt reise på ferie i fjor sommer. Ble tid til trening og tur og svømming pluss enkelt velge sunn mat der vi var. Gikk ned 2-3 kg fra juni til august og det ga skikkelig motivasjon til å starte for alvor utover høsten
Ja, er litt det jeg tenker faktisk. Er all inclusive og treningsrom, så tenker det kan funke-menyen ser iallefall bra og variert ut. Mye bading med mini hele dagen hjelper jo også. Så bra du fikk god motivasjon i fjor sommer.
 
I dag har det vært dårlig med fysisk aktivitet her:( håper jeg får gått meg en lang tur når gubben kommer hjem:)
 
13 120 skritt så langt. Ble en tur ut med eldste for å jakte pokemon før legging, og en aktiv dag på jobb.

Nå har jeg landet i sofaen, så så veldig mange flere skritt blir det ikke. Men godt fornøyd. [emoji4]
 
Sitter og tenker at det er lenge siden jeg var over 30.000 skritt på en dag.
Tror ikke jeg vil få det til i dag, men kanskje i morgen....
 
Back
Topp