Skravletråd april

Bruker denne boken for oppskrifter

dyrelueforside.jpg
Lagra den jeg. Så får jeg se en gang om jeg ser den :D Skal hvertfall ha den på minne neste gang jeg går i en bokhandel og slikt :) Takk
 
Lagra den jeg. Så får jeg se en gang om jeg ser den :D Skal hvertfall ha den på minne neste gang jeg går i en bokhandel og slikt :) Takk
Mener jeg kjøpte den på Kiwi :rolleyes:

Vurderer å bruke mønstret til selve luen på elefanten og strikke den i rød.
Strikke støttennene som oppskriften sier og sy dem på som horn slik at det blir en djevel :p
 
Dumme hodepine [emoji169] Må onsdag komme raskt da. Bra du fikk time såpass kjapt da etter avbestillinga.
Jaa nå gleder jeg meg egentlig, for nå har jeg tatt Paralgin Forte i 1 måned for å i det heletatt fungere, så er lei. Men veldig glad timen kom så raskt :) Får mest vondt av datteren min, som ikke helt forstår. Hun blir lei seg fordi jeg ikke orker så mye om dagen.
 
Nei, nå er det natta[emoji4] koselig å skravle med dere, så ser fram til mai[emoji2] Sov godt alle sammen når den tid kommer[emoji286]
 
Jaa nå gleder jeg meg egentlig, for nå har jeg tatt Paralgin Forte i 1 måned for å i det heletatt fungere, så er lei. Men veldig glad timen kom så raskt :) Får mest vondt av datteren min, som ikke helt forstår. Hun blir lei seg fordi jeg ikke orker så mye om dagen.
Ikke så lett for de små nei. Vanskelig å forstå dette :( Og hardt for [emoji169] vårt også. For vi klarer ikke å forklare de så godt at de forstår. De er jo så små
 
Reiselivsbransjen tar vel ikke fri sånn nei [emoji14] Er det ålreit da?
Tar vel egentlig aldri fri [emoji14]
Ja, veldig ålreit bransje. Sånn bortsett fra at det alltid er noen på jobb [emoji14] men sånn er det vel nesten overalt nå :)
Hva jobber du med?
 
Så dette. Menmen. Dataen stikker ikke av. Var den grei på det lille du fikk testa på da :)
Nei, heldigvis har den ikke bein å gå på :p Litt lik klesvaska akkurat der. Den virker veldig ålreit. Og digg med en ekstern harddisk, så slipper jeg å fylle ssd disken med bilder, hehe. Men nettet her er ikke det beste, så får se om jeg finner et offline spill og prøve en dag.
 
Nei, heldigvis har den ikke bein å gå på [emoji14] Litt lik klesvaska akkurat der. Den virker veldig ålreit. Og digg med en ekstern harddisk, så slipper jeg å fylle ssd disken med bilder, hehe. Men nettet her er ikke det beste, så får se om jeg finner et offline spill og prøve en dag.
[emoji23][emoji23] Fort gjort med den klesvaska... [emoji85]

Du får teste ut skikkelig ja :)
 
Back
Topp