Skravletråd april

Ikke så lett for de små nei. Vanskelig å forstå dette :( Og hardt for [emoji169] vårt også. For vi klarer ikke å forklare de så godt at de forstår. De er jo så små
Ja, jeg synes det er skikkelig vondt. Jeg sa til samboer at det nesten hadde føltes bedre å reise bort og ikke være her akkurat nå, selvom det selvsagt ikke hadde vært et alternativ. Hun reagerer litt på at jeg ikke er så fokusert, og det forstår jeg. Gir hun den tiden jeg kan, heldigvis er vi begge hjemme nå :) Hun biter og klyper meg ille, så noe sårt er det nok for henne. Vandt til at jeg styrer i huset, og har masse energi med henne.
 
Awesome!!! [emoji3]
Du skulle sett de blikkene når jeg gikk gjennom et av Østlandets største storsenter midt i den travleste tiden med den på hodet...
 
Tar vel egentlig aldri fri [emoji14]
Ja, veldig ålreit bransje. Sånn bortsett fra at det alltid er noen på jobb [emoji14] men sånn er det vel nesten overalt nå :)
Hva jobber du med?
Nei, det ville vel tatt seg ut egentlig :p Høres spennende ut da. Nå liker jeg å jobbe med serviceyrke selv også. Ja, det er snart ikke fri å få noe sted. Litt galskap? Jeg jobber i butikk, byggevare :) Hovedsak malingsavdeling, men er litt som poteten.
 
Ja, jeg synes det er skikkelig vondt. Jeg sa til samboer at det nesten hadde føltes bedre å reise bort og ikke være her akkurat nå, selvom det selvsagt ikke hadde vært et alternativ. Hun reagerer litt på at jeg ikke er så fokusert, og det forstår jeg. Gir hun den tiden jeg kan, heldigvis er vi begge hjemme nå :) Hun biter og klyper meg ille, så noe sårt er det nok for henne. Vandt til at jeg styrer i huset, og har masse energi med henne.
Usja. Skjønner deg godt [emoji169] Stor klem [emoji169][emoji169]
 
Takk Spyro :) Den tas imot med stor takknemlighet! Livet er livet, på godt og vondt :) Har du hatt en bra helg?
Usj nei. Ikke noe strålende her heller gitt. Måtte trekke en tann på fredag. Og har siden proppa paralgin forte som godteri :( Pluss hodepine her også. Håper det snart går over. Hvertfall tannverken av tanna som ikke er der lengre [emoji23]
 
Hertegud som dere har skravla etter jeg la meg i går. Blir helt imponert, jeg! [emoji1]
 
Back
Topp