Skravletråd april

Hei jenter [emoji4] Hva gjør dere i kveld? Her har vi lagt junior, håper jeg får sove mer enn 1 time i natt [emoji108]
 
Hei jenter [emoji4] Hva gjør dere i kveld? Her har vi lagt junior, håper jeg får sove mer enn 1 time i natt [emoji108]
Krysser fingre for søvn da :D

Ligger som ett slakt på sofaen med strikketøy. Minste og mannen har lagt seg. Eldste er ikke hjemme før rundt 2100. Hu er på svømming. Kunne tenkt meg og lagt meg nå jeg [emoji23]

Leter forresten enda etter helsekortet til prematur for å se hvor stor hu var ved 12 mnd. Men må visst lete en del mer gitt [emoji85]
 
Krysser fingre for søvn da :D

Ligger som ett slakt på sofaen med strikketøy. Minste og mannen har lagt seg. Eldste er ikke hjemme før rundt 2100. Hu er på svømming. Kunne tenkt meg og lagt meg nå jeg [emoji23]

Leter forresten enda etter helsekortet til prematur for å se hvor stor hu var ved 12 mnd. Men må visst lete en del mer gitt [emoji85]
Ja får håpe vi begge får sove litt :) Har mannen lagt seg også? Sliten av sin egen snorking? Hehe. Satser du på senga eller sofaen?

Blir spennende å se når det dukker opp :)
 
Potte, sier Ingrid
Skal du på potta? sier jeg. Kom så går vi
Bæsjo, sier Ingrid
Skal du bæsje på potta, sier jeg og reiser meg,
JA, svarer ingrid.

Jeg kjenner meg likevel ikke særlig overrasket når jeg åpner bleia og finner at det som skulle i potta allerede er der. For noen flink pottebruker er hun ikke for tiden. Men SI potte, det kan hun i alle fall. Selv om den 99% av tilfellene er like tørr og ren etter bruk...

Hehe, hun skjønner i det minste poenget da![emoji1] flinke jenta!
 
Ja får håpe vi begge får sove litt :) Har mannen lagt seg også? Sliten av sin egen snorking? Hehe. Satser du på senga eller sofaen?

Blir spennende å se når det dukker opp :)
Jeg satser på senga. Den er best :) Han er nok er sliten av å stå opp kl 5 han [emoji14] Da legger han seg grisetidlig.

Får håpe vi begge får søvn ja. Trøtt er jeg hvertfall kjenner jeg :)
 
Hehe, hun skjønner i det minste poenget da![emoji1] flinke jenta!
Hun var jo flink å bruke den før hun kunne snakke. Hun stønnet som om hun tok i, som tegn på at hun måtte på potte. Men så fikk hun potte-vegring. Og nå sitter hun der, men gjør ikke noe
 
Trøtt. Og kald. Og sulten.

Og har ikke tatt mine faste 15 minutter på (det kalde) gjesterommet før jeg sank under pleddet for første gang siden jeg begynte med det. Det hjelper faktisk. Jeg ser en effekt. Liten, men effekt.

Vi har vært på konsert med 150 førskolebarn i dag... Hodet et slitent.
 
Back
Topp