Skravletråd april

Lå på sofaen og tenkte sove der. Men mannen kom ned for å gå på do og sa at jeg burde prøve sove. Ikke glo på tv. Lett for han å si. Jeg hadde jo prøvd å sove. Men det var da ikke enkelt når han bråka som et sagbruk gitt.

Men når han da var på do løp jeg selvsagt opp. For hsn snorker ikke så veldig med en gang. Så da er det bare å sovne før han. Kampen mot klokka liksom [emoji23]

Men jeg klarte det og sov som en stein. Vond i hodet er jeg. Men fungerer nok til jeg går på jobb. Blir nok bedre utover dagen :)
 
Lå på sofaen og tenkte sove der. Men mannen kom ned for å gå på do og sa at jeg burde prøve sove. Ikke glo på tv. Lett for han å si. Jeg hadde jo prøvd å sove. Men det var da ikke enkelt når han bråka som et sagbruk gitt.

Men når han da var på do løp jeg selvsagt opp. For hsn snorker ikke så veldig med en gang. Så da er det bare å sovne før han. Kampen mot klokka liksom [emoji23]

Men jeg klarte det og sov som en stein. Vond i hodet er jeg. Men fungerer nok til jeg går på jobb. Blir nok bedre utover dagen :)

Hvordan går det med treningen hans? Fortsatt motivert?

Iriterende å ikke få sove. Vertfall når en er stup trøtt og vet at en MÅ sove.
Håper hodet blir bedre utover dagen.
 
Lå på sofaen og tenkte sove der. Men mannen kom ned for å gå på do og sa at jeg burde prøve sove. Ikke glo på tv. Lett for han å si. Jeg hadde jo prøvd å sove. Men det var da ikke enkelt når han bråka som et sagbruk gitt.

Men når han da var på do løp jeg selvsagt opp. For hsn snorker ikke så veldig med en gang. Så da er det bare å sovne før han. Kampen mot klokka liksom [emoji23]

Men jeg klarte det og sov som en stein. Vond i hodet er jeg. Men fungerer nok til jeg går på jobb. Blir nok bedre utover dagen :)
Hvordan går det å jobbe :)
 
Hvordan går det med treningen hans? Fortsatt motivert?

Iriterende å ikke få sove. Vertfall når en er stup trøtt og vet at en MÅ sove.
Håper hodet blir bedre utover dagen.
Skikkelig :( Menmen. Dagen går nok raskt :) Satser jeg på.

Jo. Han hadde noen dagers pause nå da. Siden søndag [emoji23] Det er hardt å gå på fest for hans del ser jeg haha. Men maten har han holdt seg på da. Så i dag er han nok i gang igjen. Om jeg evnt tvinger han. [emoji56]
 
Sofaen ropte gitt. Mann som snorker meg ut av senga. Også MÅ han ligge mot meg. Vil aller helst sparke han ut. Menmen. Satse på noe sofasoving da...
Haha gubben er enkel og slike situasjoner. Han liker ikke at jeg klenger når han sover så han flytter seg vekk fra meg...og ned på gulvet:p
 
Back
Topp