Strikketråd

Jeg ble nylig ferdig med dette babyteppet :) Vis vedlegget 223037

Nå strikker jeg på en setesdalsgenser i størrelse 3 måneder. Jeg har strikket babyklær i noen år før jeg selv begynte å prøve da. Så jeg har gitt bort en del til venner, men noe har jeg ikke maktet og gi bort, så har en liten samling med små strikkaklær liggende :)

Wow, så fint! :)
 
Takk! :D Nei, egentlig ikke så vanskelig. Tar litt lang tid å følge mønsteret, men så lenge man kan å strikke to rett sammen, to vridd sammen og å kaste (pluss rett og vrang-strikk), så kommer man langt :)
Hahaha, da blir det nok vanskelig for meg [emoji12] har ikke peiling på hva to vridd og å kaste er jeg [emoji29]
 
Holder på med et skjørt og en genser til jenta vår men er ikke særlig dreven så ting tar tid;) kun strikket pannebånd osv tidligere men får god hjelp av en venninne:)
 
Jeg elsker å strikke... nå holder jeg på med en genser til 8 åringen min.. Marius genser moods of Norway inspirert med traktor :) gleder meg til å bli ferdig med den.. neste prosjekt blir til lille frøet :D
 
Anbefaler virkelig boka fra klompelompe! Veldig lette oppskrifter og alt er på tjukke pinner så det går ganske fort[emoji1360] Begynte å strikke når jeg ble gravid med lille for 3 år siden[emoji6]
Skulle kjøpe den klompelompe sin bok, men det er jo 3 [emoji50] Hvilken bør jeg kjøpe av de?
 
36353bff9727f0519d61fb08f3fafa8b.jpg


Ferdig med byssanlull teppe, så no en liten vri av klompelompe buksa [emoji4]
 
Skulle kjøpe den klompelompe sin bok, men det er jo 3 [emoji50] Hvilken bør jeg kjøpe av de?
Jeg er nybegynner og har egentlig ikke peiling, men har selv den første og er veldig fornøyd med den. Mormor mente det var veldig mye luer i den da, men det passer egentlig meg bra
 
Jeg er nybegynner og har egentlig ikke peiling, men har selv den første og er veldig fornøyd med den. Mormor mente det var veldig mye luer i den da, men det passer egentlig meg bra
Hvilken er den første? Har egentlig lyst til og prøve meg på litg andre ting en bare luer jeg [emoji85]
 
Hvilken er den første? Har egentlig lyst til og prøve meg på litg andre ting en bare luer jeg [emoji85]
Dette er den første. Er selvfølgelig andre ting enn luer også, men en overvekt av luer. Det er også oppskrifter på gensre, jakker, bukser, kjoler, vitter og skjerf :)
 

Vedlegg

  • IMG_3161.jpg
    IMG_3161.jpg
    198,8 KB · Visninger: 36
Back
Topp