♫ Skravletråd Mars ♫

Men nå er jeg også en av de eldste her inne og har derfor lengre trening [emoji14]

Har blitt en hobby, og trening gjør mester som uttrykket så fint sier
Hihi. Men om du trives også med det så [emoji1] Misliker meg på kjøkkenet. Men gjør det jo hver dag. Enkelte ting blir jeg bedre på da. [emoji39]
 
Opplever dere at appen avogtil tuller? Om jeg skroller tilbake så ser jeg at det brått er kommet innlegg innimellom. Som ikke var der sist gang jeg oppdaterte tråden.

Irriterende
Ja. Går som regel tilbake litt. Tenker gjerne at noen av innleggene kom idet jeg trykka inn på tråden. Og derfor ble de ikke oppdatert inni :)
 
Så koselig da [emoji7] Aw. Biff er skikkelig nice [emoji7]
Veldig. Helt utslitt selv og nå så må vel legge meg snart. Hvis ikke sovner jeg nok på sofaen [emoji14]
 
Uff. Er jo ikke helt heldig det heller da. Men uansett bedre enn å tisse i en skuff[emoji85]
Neida. Kun en gang det har gått galt da. Faktisk.

Har en lei tendes til å finne vann, og gå ned ei trapp. Glemmer det siste trinnet og ligger langflat på magen med to glass i henda og roper ut
"Jeg sølte ikke en dritt!"

Mens mannen ser på meg og ler seg halvt i hel.
Gjort det sikkert 10 ganger [emoji14]

Ellers aker jeg på ræva ned trapper.

Siste gangen balanserte jeg på fortauskanten og brakk ankelen da. Lå jeg rett ved kirkegården og ringte mannen. Satt fint i grøfta der og smilte til han med en ankel i været [emoji23][emoji56]
 
Jeg stortrives på kjøkkenet. Men føler ikke tiden strekker til[emoji12]
Noe med det også. Innimellom får jeg det for meg og da er jeg god da. Hjemmelaga hamburgere blir jeg bedre og bedre på [emoji39] Heldigvis :D Og tester ut innimellom. Men tror det hadde blitt bedre hadde jeg hatt bedre kjøkken. Har ett trangt og lite kjøkken med helst ingen benkeplass
 
Back
Topp