♫ Skravletråd Mars ♫

Neida. Kun en gang det har gått galt da. Faktisk.

Har en lei tendes til å finne vann, og gå ned ei trapp. Glemmer det siste trinnet og ligger langflat på magen med to glass i henda og roper ut
"Jeg sølte ikke en dritt!"

Mens mannen ser på meg og ler seg halvt i hel.
Gjort det sikkert 10 ganger [emoji14]

Ellers aker jeg på ræva ned trapper.

Siste gangen balanserte jeg på fortauskanten og brakk ankelen da. Lå jeg rett ved kirkegården og ringte mannen. Satt fint i grøfta der og smilte til han med en ankel i været [emoji23][emoji56]

Der boltene i ankelen din kommer inn i bildet?;)

Herlighet. Får ikke håpe du drikker ofte. Høres ikke helt bra ut for kroppen[emoji85]
 
Noe med det også. Innimellom får jeg det for meg og da er jeg god da. Hjemmelaga hamburgere blir jeg bedre og bedre på [emoji39] Heldigvis :D Og tester ut innimellom. Men tror det hadde blitt bedre hadde jeg hatt bedre kjøkken. Har ett trangt og lite kjøkken med helst ingen benkeplass

Jeg har stort nytt kjøkken, som jeg har tegnet etter mitt ønske[emoji7] senteret i huset[emoji171] så er nok derfor jeg trives så godt der
 
Sovner jeg på sofaen, så halvsover jeg på vei inn til senga også[emoji23] våkner liksom ikke.

Men litt bale, for går glipp av både tannpuss og nødvendige tabletter[emoji13]
Bedre å få lagt seg i senga først da. Klarer jo nesten ikke stå på beina etter å ha sovna sånn :eek:
 
Der boltene i ankelen din kommer inn i bildet?;)

Herlighet. Får ikke håpe du drikker ofte. Høres ikke helt bra ut for kroppen[emoji85]
Hahaha. Godt å få adrenalin i kroppen [emoji14]

Der skruene og plata kommer inn ja [emoji56]
Drikker vel 1 gang i mnd altså. Men har ikke vært så uheldig de siste 2 årene [emoji23]
 
Har hverken epler, eller lagt iskrem maskinen i frysen (må ligge der en 2 døgn) så det vil kreve litt mer planlegging enn "kommer du i morgen, og dessuten så er jeg egentlig syk
Kan ta det i påska da ;) da trenger jeg sikkert litt mens vi jobber i hagen [emoji14]

Forkjøla? :(
 
Back
Topp