24.mars

onskedrom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Høsthjerter 2017
Ny dag, ny skravling [emoji5]

God morgen, håper dere får en nydelig fredag! Her er et artig lite klipp til å flire av (nå ha lyd). https://www.youtube.com/watch?v=_qbae5svl5Y

Jeg lo i hvert fall godt nå på morgenkvisten. Mulig de "yngre" her inne ikke synes den er like gøy, fordi de ikke husker originalsangen.
 
[emoji23][emoji23] haha!

God morgen ja! Det skal bli så deilig med helg nå! Bortsett fra at vi må vaske klart til visning så skal det bli godt med helg[emoji1]
 
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji85]

God morgen ja! Husker den sangen godt [emoji23]
Nå er det ikke mange timene til helg, det skal bli helt fantastisk!!!!!
 
Hahaha :) lo godt selv

Endelig fredag! I dag er det kort dag på jobb, da vi skal i kontraktsmøte hos megler. Så skal vi hente luringen i bhg sammen :)
 
Ah. Fantastisk! Både sambo og jeg lo godt!

Men god morgen!
Her er det straks en fransk frokost og deretter ut og la Paris erobre oss!
Igår sovnet vi klokken 21... Så vi er uthvilt for å si det sånn ❤
 
Ah. Fantastisk! Både sambo og jeg lo godt!

Men god morgen!
Her er det straks en fransk frokost og deretter ut og la Paris erobre oss!
Igår sovnet vi klokken 21... Så vi er uthvilt for å si det sånn ❤
Det hørtes herlig ut! :) Ferske croissanter, juice, kaffe latte... Mmmm... Ikke sulten her nei:p
Kos dere så masse med Paris- erobring!:joyful:
 
Hehe!:D:D

Her har jeg turnusfri, så det er helt herlig! Langhelg med andre ord!:woot: Skal først en tur til kiropraktoren, også vurderer jeg å stikke rett på trening for å se om jeg får gjennomført hvertfall en økt denne uken...:oops: Må spise frokost først, så alt avhenger dog av kroppens reaksjon på den!:cool: Håper den er litt mindre kranglete i dag..:wtf:
 
Hehe!:D:D

Her har jeg turnusfri, så det er helt herlig! Langhelg med andre ord!:woot: Skal først en tur til kiropraktoren, også vurderer jeg å stikke rett på trening for å se om jeg får gjennomført hvertfall en økt denne uken...:oops: Må spise frokost først, så alt avhenger dog av kroppens reaksjon på den!:cool: Håper den er litt mindre kranglete i dag..:wtf:
Håper frokosten holder seg i magen idag! Og kos deg med langhelg ❤
 
Her startet man dagen med å ramle på glatta, hente mammabukse som var alt for stor. Lyset i nedturen var at jeg fikk kjøpt inn mer frukt, såpass jeg har noe å spise i dag :)
 
Her startet man dagen med å ramle på glatta, hente mammabukse som var alt for stor. Lyset i nedturen var at jeg fikk kjøpt inn mer frukt, såpass jeg har noe å spise i dag :)
Gaaah har hatt min andel sånne dager. Husker jeg datt på isen, måtte tilbake og bytte bukse da den ble gjennomvåt. Kom ned igjen og sklei på samme sted.... dro heller på jobb med våt bukse :/
 
Gaaah har hatt min andel sånne dager. Husker jeg datt på isen, måtte tilbake og bytte bukse da den ble gjennomvåt. Kom ned igjen og sklei på samme sted.... dro heller på jobb med våt bukse :/
Ja sklei på isen utenfor barnehagen med mini i armene også, men da holdt jeg meg heldigvis på beina:p så nå skal jeg holde meg i ro frem til mini skal hentes:D
 
Her blir det en litt uvanlig arbeidsdag idag. Da jeg har besøk av en skoleelev som har jobbskygging [emoji4] så det skal bli spennende [emoji4] ellers skal jeg til mine foreldre å spise middag idag. Sett bort fra det dårlige været så tror og håper jeg på at det blir en fin dag [emoji4]
 
Ny dag, ny skravling [emoji5]

God morgen, håper dere får en nydelig fredag! Her er et artig lite klipp til å flire av (nå ha lyd). https://www.youtube.com/watch?v=_qbae5svl5Y

Jeg lo i hvert fall godt nå på morgenkvisten. Mulig de "yngre" her inne ikke synes den er like gøy, fordi de ikke husker originalsangen.

Jeg er gammel nok til å huske denne! :p Måtte le litt nå ja, fin start på innspurten til helga! ;)
 
Har kjørt datteren min i barnehagen og har nettopp spist frokost. Nå skal jeg gjøre meg klar til å dra til psykologen. Og etter det skal jeg hjem og slappe av til jeg skal hente snuppa :)
 
Jobber hjemmefra i dag, koselig å se på småfuglene i hagen.
Var hos jordmor i dag. Litt skuffet over at hun ikke vil lytte etter hjertelyd før i uke 14...
 
Ja sklei på isen utenfor barnehagen med mini i armene også, men da holdt jeg meg heldigvis på beina:p så nå skal jeg holde meg i ro frem til mini skal hentes:D
Høres lurt ut. Synes nå det er ekstra greit at all snø og is har smeltet bort!!
 
Her har vi den verste snømåneden nå, så i mai er forhåpentligvis all snøen borte :)
 
Back
Topp