24.mars

Sååå trøtt i dag etyer tredje dagen på rad jeg våkner ca kl 5 og ikke får sove mer. De to forrige vekte mini meg. I dag blæra. Zzzzz.
 
Fortalte forresten 4-åringen i går kveld at han skal bli storebror til høsten og han ble kjempeglad [emoji7] Det var helt rørende å se!

Også spurte han hvor lenge mamma hadde hatt baby i magen. (Heldigvis lurte han ikke på hvordan den var kommet dit)
 
Håper frokosten holder seg i magen idag! Og kos deg med langhelg ❤
Tusen takk☺️ Frokosten holdt seg i magen, og uggenheten holdt og avstand, så da ble det en treningsøkt!:happy: Trodde jeg skulle forgå av andpustenhet ved fler anledninger, men det gikk etter litt fler pauser enn vanlig:p Nå feires det med smoothie fra smoothie xchange.. Litt motivasjon og belønning må man jo ha:D
 
Tusen takk☺️ Frokosten holdt seg i magen, og uggenheten holdt og avstand, så da ble det en treningsøkt!:happy: Trodde jeg skulle forgå av andpustenhet ved fler anledninger, men det gikk etter litt fler pauser enn vanlig:p Nå feires det med smoothie fra smoothie xchange.. Litt motivasjon og belønning må man jo ha:D
Å, så flink du er!
Burde absolutt ha begynt å trene igjen, men hvor finner man motivasjonen? Spesielt når det er så ubehagelig...
 
Tusen takk☺️❤️
Skal innrømme at jeg må lete meget godt etter den motivasjonen for tiden jeg også altså!:wtf: Den dukker ikke opp av seg selv akkurat, og det er veldig lett å skyve unna det lille snevet som måtte dukke opp!:angelic: En ting jeg har funnet ut er at det hvertfall er lettere om jeg har mulighet på dagtid, og hvis jeg allerede er kommet meg ut døra pga andre ærend... Og akkurat som da jeg sluttet å røyke, så funker det best om kravene jeg har til meg selv ikke er så høye!:rolleyes: Dvs jeg har ikke som krav at jeg må gjennomføre hele treningsprogrammet selv om jeg kommer meg på trening:p
 
Herreguuuud, sytevarsel!! Hvordan søren overleve siste halvtime på jobb!!?? Så trøtt!! Og så sliten i bekkenet! Har begynt å stå masse, det hjelper på [emoji4] men blir jo sliten av å stå hele dahen når man ikke er vant til det. I dag har jeg sitti litt mye siden jeg er då trøtt og alt blir verre [emoji13] Sannelig hodt det snart er helg! [emoji2]
 
Er så sliten idag kjenner jeg[emoji25] så skal bli godt med helg og litt mindre travle dager. Og så er det veldig godt at mamma skal være hjemme i helga og kan brukes som litt barnevakt [emoji4][emoji7]
 
Har vært på ultralyd i dag!! En frisk og fin liten sprellende peanøtt! Da gjør det ingenting at det regner, og bekkenplager får være bekkenplager. Så utrolig magisk å få hilse på det lille frøet [emoji7][emoji173][emoji16]
 
Har vært på ultralyd i dag!! En frisk og fin liten sprellende peanøtt! Da gjør det ingenting at det regner, og bekkenplager får være bekkenplager. Så utrolig magisk å få hilse på det lille frøet [emoji7][emoji173][emoji16]
Er sant som du sier [emoji4] mange ting blir liksom ikke så viktige når en faktisk tenker over alt som skjer inni magen [emoji4]
 
Back
Topp