Kake 1 års dagen?

Jeg tenker at det kan vel ikke skade med noen få skjeer med kake på bursdagen? Han får jo ingenting kake/brus/godteri/kjeks osv til vanlig, og det er jo hverdagen som teller :)
Ranukel du er ikkje lagt ifra meg . Kan du ikkje bara kjøre førbi og hæmta en færdig kAke hos meg som ÆLSKAR å baka :)
 
Her ble det gullerot cupcakes og så baka de andre i familien andre kaker [emoji4] M fikk sin egen cup cake, er med sukker osv men tenkte det ikke gjorde noe denne ene gangen, har jo bursdag [emoji4]

5b2c4ded5b6ea782748c8cbac324c332.jpg


41bc0da703cbe8c13742cfe64de4a149.jpg
 
Her blir der sjokoladekake, muffins, bløte kake, boller og masse frukt:) mini skal smake på alt ho vil denne ene dagen (borsett fra brus!). Vi blir ganske mange barn og voksne:)
 
Her ble det gullerot cupcakes og så baka de andre i familien andre kaker [emoji4] M fikk sin egen cup cake, er med sukker osv men tenkte det ikke gjorde noe denne ene gangen, har jo bursdag [emoji4]

5b2c4ded5b6ea782748c8cbac324c332.jpg


41bc0da703cbe8c13742cfe64de4a149.jpg

Fint :) hade dere det greit? fick han mye brukbart.Få se
Vad me kjøper till L
 
Aha ja de har eg gjort tidligare da det vara bara broren till mannen og hana familj men du var j***** på å passa tider så eg droppa maten . Så nå blir det bara kaka. Frukt og Kaffi/drikke.
Enkelt og greit det!
 
Vi skal også servere pølser osv! Har invitert familie + noen nære venner med barn i ca. samme alder som gutten min :) Blir været bra satser vi på grillings ute på bålpanna slik barna kan leke i hagen, men er været dårlig blir det kokte wienerpølser inne + kake osv. Likte ideen til Ranveig! om fruktsalat til mini :) han liker veldig godt frukt og bær, så det vil nok slå an!
Grilling hadde jo vore supert! Brukar bålpanna mykje om sommaren, men lite/ingenting om vinteren. Er jo berre regn og vind her, ingen sånn bålpanneidyll i metervis med snø. Får vurdere det (og så heller ha ein plan b i tilfelle regn).
 
Her ble det gullerot cupcakes og så baka de andre i familien andre kaker [emoji4] M fikk sin egen cup cake, er med sukker osv men tenkte det ikke gjorde noe denne ene gangen, har jo bursdag [emoji4]

5b2c4ded5b6ea782748c8cbac324c332.jpg


41bc0da703cbe8c13742cfe64de4a149.jpg
Så rart at nokon her allerede har fylt 1 år!
 
Ja tiden går så fort! Snart er deres små 1 år også! [emoji173]
1 mnd og 1 veke igjen her, men det går plutselig kjempefort! Mellomste var liksom baby i evigheter, mens han her vokser jo opp så eg ser det frå dag til dag...
 
Blir å bake en kake som alle liker, bløtkake eller noe sånt. Lillebror skal såklart få smake. Jeg er ikke redd for sukker i små mengder, så han får vanlig kake. Blir ikke å konsumere så mye av det uansett. Storesøster klissa mest med si kake på sin første bursdag. :p Men blir å ha fruktsalat i tillegg for han elsker frukt!
 
Her blir det noe så enkelt som sjokoladekake til småen, så blir spennende å se om han liker den ;)
 
Tenker å grille om været tillater det, vi har bygd ut verandaen så plass til alle :) jeg trenger nesten ikke fikse noe, for alle andre i familien er så glad i å ordne og lage mat og bake :D bortskjemt!! Men vil lage noe til lille da :)
 
Tenker å grille om været tillater det, vi har bygd ut verandaen så plass til alle :) jeg trenger nesten ikke fikse noe, for alle andre i familien er så glad i å ordne og lage mat og bake :D bortskjemt!! Men vil lage noe til lille da :)
Heldig du er der de runt vill fixa ordna :)
 
Her ble det gullerot cupcakes og så baka de andre i familien andre kaker [emoji4] M fikk sin egen cup cake, er med sukker osv men tenkte det ikke gjorde noe denne ene gangen, har jo bursdag [emoji4]

5b2c4ded5b6ea782748c8cbac324c332.jpg


41bc0da703cbe8c13742cfe64de4a149.jpg
Guriland! Så flink du er!

Hvilke frukt er det på spydene? Og hvordan får du langpannekaken ut av langpannen uten å ødelegge den? :p
 
Guriland! Så flink du er!

Hvilke frukt er det på spydene? Og hvordan får du langpannekaken ut av langpannen uten å ødelegge den? :p
Jeg har kun baka cup cakene jeg [emoji23] sambo laga fruktspyd og de andre kakene baka resten av familien [emoji1] på fruktspydene er det jordbær, ananas, banan, druer og honningmelon [emoji4][emoji106]
 
Back
Topp