Kake 1 års dagen?

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Snart e det bursdag i huset. Og me har børjat se på vad før kake me ska laga.
L er glad i bæ bæ lille lam så mina 2 andra barn sier me ska laga kaka med lam på:p.
Vad skall dere ha før kake?
Legg gjærna till bilde :)
 
Jeg har tenkt å lage banankake https://lagbarnemat.wordpress.com/2014/07/16/banankake/ og ha på kokoskrem. Pluss sjokoladekake/rosekake eller noe så de voksne kan få "vanlig" kake også. Har lyst til å lage regnbuekake, men vet ikke om jeg orker å styre med det før mini forstår konseptet bursdag.
59b5e516a103f22aa5b1db2a632de14b.jpg
 
Endelig kan jeg svare [emoji23] venta til konkurransestart, haha..! Men ja.. jeg er ikke særlig flink til å bake kaker, så er litt usikker på hva jeg skal lage til 1-årsdagen. Kanskje en sjokoladekake...? Føler jeg mestrer gjærbakst ganske bra, så blir nok noen kanelsnurrer også [emoji39]
 
Endelig kan jeg svare [emoji23] venta til konkurransestart, haha..! Men ja.. jeg er ikke særlig flink til å bake kaker, så er litt usikker på hva jeg skal lage til 1-årsdagen. Kanskje en sjokoladekake...? Føler jeg mestrer gjærbakst ganske bra, så blir nok noen kanelsnurrer også [emoji39]
Hahahahaha... jeg har vært der selv :p
Ventet med å svare altså ;) *flau*

Her blir det sjokoladekake og lyse muffins. Lager ikke noen egen kake til mini.
 
Skal de små få smake på kaken? Jeg er usikker, og vil da egentlig bake noe litt sunnere da [emoji4] her skal gjestene få vaniljecupcakes og sjokoladekake, så skal jeg bake en kake til men vet ikke hvilken enda.
 
Jeg tenker at det kan vel ikke skade med noen få skjeer med kake på bursdagen? Han får jo ingenting kake/brus/godteri/kjeks osv til vanlig, og det er jo hverdagen som teller :)
 
Mini her skal få si egen kake, så derfor tenker jeg å lage banankaken. Er ikke hysterisk på sukker, men tenker ei kake søta med bare sukker fort kan bli voldsomt for de. Er jo veldig gøy å se de grise og kose seg med ei lita minikake[emoji7]
 
Trur ikkje eg kjem til å styre så mykje med bursdagen. Lagar vel ei sjokoladekake eller noko anna enkelt.

Knøttet har smakt kake før, men likar bedre frukt og bær, så eg tenker fruktsalat kan vere greitt i tillegg.
 
Endelig kan jeg svare [emoji23] venta til konkurransestart, haha..! Men ja.. jeg er ikke særlig flink til å bake kaker, så er litt usikker på hva jeg skal lage til 1-årsdagen. Kanskje en sjokoladekake...? Føler jeg mestrer gjærbakst ganske bra, så blir nok noen kanelsnurrer også [emoji39]
Haha hade glømt ut hela konkuranse eg.
Ohh eg ælskar å baka kaker får mye skryt og:p gjærbakst er ju og kjæmpe gott
 
Trur ikkje eg kjem til å styre så mykje med bursdagen. Lagar vel ei sjokoladekake eller noko anna enkelt.

Knøttet har smakt kake før, men likar bedre frukt og bær, så eg tenker fruktsalat kan vere greitt i tillegg.
Frukt e ju kjæmpe gott det :)
 
Jeg tenker at det kan vel ikke skade med noen få skjeer med kake på bursdagen? Han får jo ingenting kake/brus/godteri/kjeks osv til vanlig, og det er jo hverdagen som teller :)
Nei då sånn tenker eg og. Klart mina 2 andra har fått smakt på 1 års dagen sin. De ska L og få
 
Skal de små få smake på kaken? Jeg er usikker, og vil da egentlig bake noe litt sunnere da [emoji4] her skal gjestene få vaniljecupcakes og sjokoladekake, så skal jeg bake en kake til men vet ikke hvilken enda.
Ja L ska få Smaka.
Tips ostekake, gullerotskake de baka me i helgen knallgott :)
 
Ja det er det! Og så er det greit å ha litt anna enn bare kaker.

Men vi pleier å ha middag eller rundstykker med pålegg i tillegg i bursdag, så kan folk være her litt lengre.
Aha ja de har eg gjort tidligare da det vara bara broren till mannen og hana familj men du var j***** på å passa tider så eg droppa maten . Så nå blir det bara kaka. Frukt og Kaffi/drikke.
 
Her blir det nok sjokoladekake, kanelsnurrer, og ei kake til som jeg ikke vet hva blir enda :eek: og tenkte snuppa skulle få ei egen lita kake :)
 
Vi skal også servere pølser osv! Har invitert familie + noen nære venner med barn i ca. samme alder som gutten min :) Blir været bra satser vi på grillings ute på bålpanna slik barna kan leke i hagen, men er været dårlig blir det kokte wienerpølser inne + kake osv. Likte ideen til Ranveig! om fruktsalat til mini :) han liker veldig godt frukt og bær, så det vil nok slå an!
 
Back
Topp