Du vet du er gravid når...

Når smaken på kjøttdeigen til middagen lukter som en brukt tampong :yuck:
 
Du ligger helt, helt stille etter frokost i håp om at den skal holde seg nede. [emoji37]
 
Når du vurdere om det e greit at mannen e i samme hus som deg etter han har dusja fordi dusjsåpa han har brukt i alle 4 år siden dere ble sammen plutselig lukte veldig parfymert
 
Når du stopper på gata og utbryter "Mmm noen lager kjøttkaker til middag!! :woot:" og mannen din ser på deg som et romvesen. Han lukter nemlig ingenting som minner om kjøttkaker uansett hvor hardt han prøver..

Nå har jeg lyst på kjøttkaker!
 
Den følelsen når man er på butikken og det plutselig lukter skikkelig gulrøtter, og blir så skuffa når de ikke har inne! Ble skikkelig lei meg!
 
Man vet man er gravid når man gråter ikke mindre enn 4 ganger når man ser nyeste Disneyfilmen! Av sorg, latter og av at man blir skikkelig rørt. Hormoner as!
 
Når det ofte føles ut som om man har spist en 2-liter is i boks alene, uavhengig av hvor lenge det er siden du spiste sist.
 
Når du drømmer at du er tom for agurk til å ha på skiven og kjenner deg irritert for ikke å ha sendt mannen for å kjøpe, gleden var at vi hadde vist :angelic:godt jeg ikke kjeftet hehe
 
Smører brødskiven, setter deg begynner å tygge . Men du må spytte ut for du er kvalm og uggen og takler ikke tanken på mat .
 
Back
Topp