Du vet du er gravid når...

Når du griner fordi mannen kjøre innom å kjøpe jordbær på vei hjæm fra jobb [emoji173]
 
Når du har sovet 12 timer og endelig føler deg bitte litt mer oppegående! Til vanlig sover jeg 6-7 timer :p
 
..du begynner å olje inn magen med Burts Bees "Mama Bee" morgen og kveld i uke 7. :rolleyes: Den lukter såå godt!
 
Du er på butikken og grabber til deg en pose chips. Kommer hjem, åpner den og er spent på om den smaker det samme som sist og om man evt liker det! [emoji23] i dag traff jeg jackpot med bacongull![emoji1316]
 
Når du holder på å begynne å grine av frustrasjon når mannen som er sendt ut for å kjøpe påskeliljer kommer hjem med de på stilk og ikke i potte [emoji22][emoji28][emoji28]
 
Når du holder på å begynne å grine av frustrasjon når mannen som er sendt ut for å kjøpe påskeliljer kommer hjem med de på stilk og ikke i potte [emoji22][emoji28][emoji28]

Tulling. Hadd sikkert rabbla på min æ [emoji13]
 
Når du sitter klin edru på fest..! Heldigvis er det morro da, men veldig rart. Er nesten ett år siden sist jeg var på fest!
 
Når du griner pga dobbelt rommet du trodde du hadde bestilt viste seg å være to enkelt senger. Yeei long weekend in Oslo liksom!
 
Back
Topp