Hva fikk du i babyshoweren?

Symaskin

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
Inspirert av april-jentene starter jeg et tråd for oss også.

Jeg synes alltid de vordende mødrene får sååå mye fint i babyshowerene.

Vil du legge ut hva du fikk, hvis/når du har hatt? :)

Hvor langt på vei var du da du fikk babyshower?
 
Hadde babyshower med nr 1 og nr 2. Nå har jeg så store smerter at jeg har bedt om å få slippe å bli overrasket. Orker det rett og slett ikke. Men har sakt jeg ønsker å feire babyen med alle samlet når den har kommet og formen min er god! :)
 
Ikke hatt med nr en, ble lovet med nr 2 men siden jeg nå er innlagt tviler jeg på det blir. Får heller bli barselgrøt
 
Fikk bleiekake og en del klær :)
2f3ef98ce6653739683a98cbfc64473c.jpg
 
Så mye fint [emoji173] er usikker på om jeg får en babyshower eller ikke [emoji848] jeg har en følelse av at det kommer til å skje, men skjønner ikke helt når isåfall!
 
Jeg har ikke noe lyst på denne gangen. Hater å fake glede for en fest jeg ikke vet om på forhånd. [emoji14] Jeg vet det er kjipt av meg, men jeg liker f.eks. å kunne sminke meg/dusje osv. før jeg får stuen min full av venninner. [emoji14]
 
Jeg har ikke noe lyst på denne gangen. Hater å fake glede for en fest jeg ikke vet om på forhånd. [emoji14] Jeg vet det er kjipt av meg, men jeg liker f.eks. å kunne sminke meg/dusje osv. før jeg får stuen min full av venninner. [emoji14]

Samme her.

Jeg gav beskjed til søsteren min som har arrangert to ganger før for meg at jeg ikke orker babyshower denne gangen. Har rett og slett kommet dit at jeg heller vil invitere mine veninner på "barselgrøt" selv når JEG er klar for det.
Begge gangene tidligere har jeg følt meg skikkelig utilpass og blitt tatt på senga. Det var koselig å godt ment, men mye kjekkere når baby har kommet og alle kan hilse på! :) Kanskje jeg rett og slett har blitt litt mer voksen ;)
 
Jo nærmere termin, jo mer tenker jeg at jeg ikke vil ha noe babyshower. Vil bare ha dagene for meg selv i permisjonen.
 
Jeg fikk masse kluter, teppe, leker, noen klær, smokker, ammeinnlegg, purelan, badetermometer, spisesett til baby, godteri, masse rett i koppen :D tynne votter til meg selv, lue og en helt nyyyydelig høst/vinterjakke til babyen :joyful:
Veldig fornøyd, men sa at jeg håpte virkelig de ikke forsvant når baby er her. For da blir vi nok å trenge mye hjelp. Det var koselig, men hadde ikke tenkt tanken på at noen skulle ordne babyshower til meg :woot: så ble kjempeoverraska :)
 
Babyen fikk en beiekake, smokker, rangle, 3 sett med body og bukse, fotoramme, et par sokker.
Alle vi fikk også søtsaker til te/kaffe.
 
Akkurat kommet hjem etter å ha blitt overrasket med babyshower [emoji173]️ fikk en del pynt til barnerommet, bleiekake, sang/eventyrbøker, klær, hjemmestrikkede rompere og pledd [emoji2] det var så utrolig koselig! Fikk servert pastasalat, cupcakes og frukt og hadde quiz+gjette hvilken sjokolade de hadde smeltet i bleier [emoji23][emoji87]
 
Fikk masse fine klær, bleiekake, penger, sengetøy, gulpekluter og bok med barnemat oppskrifter :D ble ekstra glad for gavene med strikket tøy, da jeg er kjempe dårlig til å strikke.
 
Back
Topp