Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

Gratulerer Lillafrosk [emoji1] så artig med gutt! Og så bra at alt er bra med han [emoji173] da får vi bare håpe at de smertene ikke kommer tilbake, før om 4-5 måneder [emoji12]
Takk [emoji170]
Ja, nå kan de holde seg unna en stund. Komme tilbake til fødsel bare [emoji28]
 
Til baby:

Seng [emoji106]
Vugge [emoji106]
Stellematte [emoji106]
Brystpumpe [emoji106]
Klær [emoji106]
Vogn [emoji106]
Ammepute [emoji106]
Tåteflasker [emoji106]
Bæresele [emoji106]
Vippestol [emoji106]
Babygym [emoji106]
Koseklut [emoji106]
Babysengesett [emoji106]
Vognpose [emoji106]
Babycall [emoji106]
Tripptrappstol [emoji106]

Vet vi trenger en kommode/stellebord, bilstol og madrass/dyne til baby (madrass bestilles fra ikea i morgen). Og div kremer og oljer og sånt, men det kjøper jeg ikke NÅ [emoji14]
Ønsker også babynest.

Kjedelig nok, ser det ut som om jeg er nesten ferdig med innkjøp. Og jeg har jo mange måååneder igjen!!
 
Oi dere er ferdige allerede ja! :D jeg har ikke en eneste ting jeg [emoji14] har ikke begynt å tenke på det heller, hehe.
 
Oi dere er ferdige allerede ja! :D jeg har ikke en eneste ting jeg [emoji14] har ikke begynt å tenke på det heller, hehe.
/overivrig.
Begynte jo midt i prøvingen. Sånn.. Nesten et år før det klaffa [emoji28]
 
/overivrig.
Begynte jo midt i prøvingen. Sånn.. Nesten et år før det klaffa [emoji28]
Hehe såpass ja [emoji23] her tør jeg ikke kjøpe noe enda, mest pga mannen, han er fortsatt nervøs for at noe skal skje. Tror det blir bedre om alt ser fint ut på Oul :)
 
Hehe såpass ja [emoji23] her tør jeg ikke kjøpe noe enda, mest pga mannen, han er fortsatt nervøs for at noe skal skje. Tror det blir bedre om alt ser fint ut på Oul :)
Ser den altså. Her var jeg der at, jeg får bruk for det uansett om jeg evt mister. Stesøster skal ha baby i september, og jeg ville jo også ha prøvd på nytt om så - selv om det ville vært fantastisk tragisk å sette i gang med..

Men skjønner virkelig nervøsiteten. Man er kanskje litt redd for å jinxe det også, i tillegg til all annen bekymring.
 
Ser den altså. Her var jeg der at, jeg får bruk for det uansett om jeg evt mister. Stesøster skal ha baby i september, og jeg ville jo også ha prøvd på nytt om så - selv om det ville vært fantastisk tragisk å sette i gang med..

Men skjønner virkelig nervøsiteten. Man er kanskje litt redd for å jinxe det også, i tillegg til all annen bekymring.
Ja, mannen er veldig nervøs etter at vi hadde MA i fjor.. Pluss flere ivf forsøk.. Men nå må det gå! Det jeg gleder meg mest til med å bli foreldre er faktisk at mannen blir pappa, jeg tror han blir en så god far [emoji173]
 
Ja, mannen er veldig nervøs etter at vi hadde MA i fjor.. Pluss flere ivf forsøk.. Men nå må det gå! Det jeg gleder meg mest til med å bli foreldre er faktisk at mannen blir pappa, jeg tror han blir en så god far [emoji173]
Nå er det vel omtrent større sjanse å vinne fin pott i lotto, enn å miste ;) i alle fall etter ul! Går nok så fint [emoji173]️ gleder meg til å høre etter du har vært. Lenge igjen?
 
Til baby:

Seng [emoji106]
Vugge [emoji106]
Stellematte [emoji106]
Brystpumpe [emoji106]
Klær [emoji106]
Vogn [emoji106]
Ammepute [emoji106]
Tåteflasker [emoji106]
Bæresele [emoji106]
Vippestol [emoji106]
Babygym [emoji106]
Koseklut [emoji106]
Babysengesett [emoji106]
Vognpose [emoji106]
Babycall [emoji106]
Tripptrappstol [emoji106]

Vet vi trenger en kommode/stellebord, bilstol og madrass/dyne til baby (madrass bestilles fra ikea i morgen). Og div kremer og oljer og sånt, men det kjøper jeg ikke NÅ [emoji14]
Ønsker også babynest.

Kjedelig nok, ser det ut som om jeg er nesten ferdig med innkjøp. Og jeg har jo mange måååneder igjen!!

Haha, godt å se vi er flere :) Jeg er helt ferdig, og da mener jeg HELT, har til og med klær til begge kjønn (arvet) klar i de minste str. [emoji23] Klør etter å shoppe babyklær ❤️
 
Haha, godt å se vi er flere :) Jeg er helt ferdig, og da mener jeg HELT, har til og med klær til begge kjønn (arvet) klar i de minste str. [emoji23] Klør etter å shoppe babyklær [emoji173]️
Ja, altså.. Jeg har bare det siste der igjen [emoji85] Lurer på hva jeg skal gjøre de neste mnd.
 
Nå er det vel omtrent større sjanse å vinne fin pott i lotto, enn å miste ;) i alle fall etter ul! Går nok så fint [emoji173]️ gleder meg til å høre etter du har vært. Lenge igjen?
Håper det [emoji173] to og en halv uke så er det vår tur til OUL :) Tenker dere å ha flere ultralyder? 3D feks?
 
Håper det [emoji173] to og en halv uke så er det vår tur til OUL :) Tenker dere å ha flere ultralyder? 3D feks?
Herlig [emoji173]️
Neei, planen er å ikke ha flere ul nå, med mindre det skjer noe/bekymringer. Men, fort gjort med en eller annen dag med enten lite liv eller noe magesmerter e.l., sånn at det sikkert blir en ul uplanlagt. :eek:
 
Nåå begynner det bli mage her..
cb66a10788dcc43c37390f8b68e1f72b.jpg


19+5
 
Back
Topp