Godartet svulst i brystet

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Lufter litt tanker i natten.. Jeg har en godartet svulst i ene brystet som ble oppdaget helt tilfeldig i forbindelse med undersøkelse av en abscess pga brystbetennelse for en tid tilbake siden. Fikk da beskjed om å komme tilbake på kontroll 3 mnd etter avsluttet amming, så nå venter jeg på innkalling. Men siste tiden nå har jeg vært ganske øm der som svulsten er. Kjenner ikke selve kulen, så hadde de ikke vært for ultralyden hadde jeg ikke visst om den en gang. Men noen med erfaringer rundt det? Hvorfor har den plutselig blitt øm? Man blir jo litt bekymra..
 
Jeg har ikke noe fasitsvar til deg, men det jeg generelt har hørt er at så lenge det gjør vondt så skal det telle positivt.
 
Så lenge brystet er vondt så er det positivt. Hadde for 5 år siden vonde kuler i brystet. Viste seg å være betennelse i melkekjertelene. Hadde ikke fått barn enda. Har fått det igjen flere ganger etterpå. Da fikk jeg beskjeden om at så lenge det gjorde vondt så var der en positiv ting og jeg trengte ikke å bekymre meg.
 
Jeg har ikke noe fasitsvar til deg, men det jeg generelt har hørt er at så lenge det gjør vondt så skal det telle positivt.
Så lenge brystet er vondt så er det positivt. Hadde for 5 år siden vonde kuler i brystet. Viste seg å være betennelse i melkekjertelene. Hadde ikke fått barn enda. Har fått det igjen flere ganger etterpå. Da fikk jeg beskjeden om at så lenge det gjorde vondt så var der en positiv ting og jeg trengte ikke å bekymre meg.

Hmm, hvorfor er det bra at det gjør vondt? Har ikke kjent noe til den før i det siste, så den var jo ikke vond før. Er ikke akkurat vond nå heller, men øm som når puppene er ømme etter el..
 
Så lenge brystet er vondt så er det positivt. Hadde for 5 år siden vonde kuler i brystet. Viste seg å være betennelse i melkekjertelene. Hadde ikke fått barn enda. Har fått det igjen flere ganger etterpå. Da fikk jeg beskjeden om at så lenge det gjorde vondt så var der en positiv ting og jeg trengte ikke å bekymre meg.
Ondarta svulster I brystet kan også gi smerter, så ville kanskje ikke gitt det rådet til så mange[emoji4]
 
Back
Topp