Hvor stor er babyen nå?

Fødsel: 3680, 50 cm
5 mnd: 7260, 64 cm :)
 
Fødsel: 3784g & 50 cm

5 Måneder: 7930g & 71,5 cm <3
 
Født: 3440g, 52 cm
6mnd: 9190g, 73,5(!) cm

Lang jente vi har [emoji3]
 
Fødsel: 51 cm og 3450g
6 mnd: 72 cm og 10,2kg
 
Fødsel: 3000g og 46cm
6 mnd: 8230g og 65cm
 
Fødsel 4180 g, 51 cm
6 måneder 8 kg akkurat og 68 cm.

Like tung som søsteren var da hun var godt over ett år☺️
 
Fødsel: 3800g og 53 cm
6 mnd: 10000g og 71 cm [emoji173]

Stooooor gutt! Legger ennå på seg mellom 250g og 350g hver uke ;)
 
Det er så godt å se at vi er flere som har passert 10kg[emoji38][emoji6]

Hehe, uff ja, er liksom ikke bunn i denne gutten! Ser de var veldig like ved fødsel også! Men de krabber det nok fort av seg:happy:

Jeg fikk skryt over å ha klart 10 kg på KUN morsmelk. Mente at jeg burde være donor ;) Her er han tung..og ligger ennå bare på rygg. Tar til seg næring, men får ikke brukt noen kalorier! Hahaha ;)
 
Jeg fikk skryt over å ha klart 10 kg på KUN morsmelk. Mente at jeg burde være donor ;) Her er han tung..og ligger ennå bare på rygg. Tar til seg næring, men får ikke brukt noen kalorier! Hahaha ;)
Så godt at de skryter på hs! ( og bra jobbet med puppen!) Her er det mer stress, måtte slutte nattmat da han var fem mnd :( og måtte være veldig forsiktig med grøt pga kalorier. Stakkars gutt, hehe.. Hører egentlig lite på dem, for han er sunn og frisk! Han ruller i alle retninger, og strutter med fua :D Så får det gå som det går!
 
Så godt at de skryter på hs! ( og bra jobbet med puppen!) Her er det mer stress, måtte slutte nattmat da han var fem mnd :( og måtte være veldig forsiktig med grøt pga kalorier. Stakkars gutt, hehe.. Hører egentlig lite på dem, for han er sunn og frisk! Han ruller i alle retninger, og strutter med fua :D Så får det gå som det går!

Uff..jeg fikk beskjed at så lenge det hadde kun vært morsmelk frem til han var 6 mnd, så var alt greit. Nå får han en liten porsjon grøt på kvelden, men hun sa ingenting på det. Melk får han på natten om han våkner. Kan ikke begynne å tenke slanking på en liten baby stakkars :( Så enig med deg! De kommer til å strekke seg og få annen form når de starter å gå likevel ;)
 
Back
Topp