Skravletråd januar

Ulempen med å sovne fra det er at det trekker så mye strøm, selv om mobilen går i dvale så ligger den der og husker brettet mitt.... Og det er litt dumt.

Sovna fra et brett i går også jeg, men tilkoblet lader da.

CC er finfint tidsfordriv når man ligger i mørket (laveste lys og ingen lyd selvsagt) og ammer....

Vil tro det bruker mye strøm ja:)
Spiller cc selv jeg, når jeg kjeder meg:p type vente på lege osv..
 
Jeg hadde 15 barn hjemme i desember, 6 års bursdag:p
Huset så ikke ut etterpå, man skal virkelig ha tunga rett i munnen for å holde styr på dem:p
Det er det jeg ikke har lyst til. Verd å betale litt for å slippe
 
God kveld ! Sitter utafor rommet til lillemor på en stol :p
En som ikke vil sove?
Lille U driver og lager lyd han også.
Jeg prøver å skrive handleliste
 
Vi byttet egentlig når han var 13 måneder, men fikk veid han i dag og prøvde det siden det store setet hans som står i dieselbilen ikke får plass i bensin bilen, men det gjør babysetet og vi pendler til Oslo.

Hvor stor er hun?

Hun er 73cm og 9,5kg. Har ikke byttet ennå, men om ikke så lenge går selene bak ryggen, selv om jeg skyver rumpa godt nedover.
 
God kveld! Skjer det noe spennende i dag?
Jeg fikk akutt lyst på brownies etter en video på fb, så her ligger jeg bare og venter på at ovnen skal pipe [emoji14]
 
Noen som vet ang tranaport til og fra skole blir dekket om man velger å sende barnet til en annen skole enn nærskolen ?
Er snakk om 9 km så dwt er jo et stykke
De jeg kjenner som har valgt å ha barna på en annen skole, enn den nærmeste har måtte dekke busskort selv.

Vurderer dere å bytte skole?
 
God kveld! Skjer det noe spennende i dag?
Jeg fikk akutt lyst på brownies etter en video på fb, så her ligger jeg bare og venter på at ovnen skal pipe [emoji14]

Nam! Brownies er digg :) jeg fikk lyst på skive med makrell i tomat, så jeg gikk på butikken! Hahaha! Litt forskjell :p
 
Nam! Brownies er digg :) jeg fikk lyst på skive med makrell i tomat, så jeg gikk på butikken! Hahaha! Litt forskjell :p
Haha! Litt sunnere valg da! Jeg kan dessverre ikke kjøre noe sted selv for tiden, og nærmeste kveldsåpne butikk er 40 min unna med bil, så ble overlykkelig over at vi hadde det som trengtes til brownies!
 
Er så drittlei hele skolen at jeg kan ikke få sagt det
Den forskjellsbehandlingen de driver med er helt vannvittig.
Skjønner ikke at de kan holde på slik jeg[emoji20]
Har dere tatt det videre til skolesjefen i kommunen?
 
Haha! Litt sunnere valg da! Jeg kan dessverre ikke kjøre noe sted selv for tiden, og nærmeste kveldsåpne butikk er 40 min unna med bil, så ble overlykkelig over at vi hadde det som trengtes til brownies!
Så den er hjemmelaget? Ikke noe toro pose?
 
Back
Topp