Skravletråd januar

Weee så spennende :)

Ja er det. Men det sykeste er at, jeg pleier å gå til en spådame. Og hun sa at de kom i månedsskiftet januar/februar og at de mest sannsynelig ble født i hvert sitt stjernetegn. Det er til helgen :eek:
Alt det andre hun har sagt har stemt og skjedd. Vært der 5 ganger. Stemt alle gangene. Så er litt sånn stressa nå :p
 
Den følelsen når du er sykemeldt for å ta vare på deg selv, få alenetid.... og så ringer de fra barnehagen og forteller at lille snupp har kastet opp 2 ganger... blææææ....
Så dumt!
 
Fant meg 2 nye bukser. Ikke verst :) ene på 50% heldigvis :p
 
-6,5 i dag... kaldt. Når jeg kjørte mini til barnehagen i dag var det en rørlegger bil som tutet noe fælt på meg når vi passerte hverandre. Jeg tenkte ikke da at det var meg. Når jeg parkerte i barnehagen (inn en liten stikkvei) så kom bilen nedover bakken igjen. Og da gikk det opp for meg at det kanskje var meg den tutet på??? Hmmm.... Jaja, de får leite om de vil ha tak i meg. Aner ikke hva det var.
Ellers så er tlf til legen tatt, og jeg er ganske langt nede nå... så får vi se hva legen har å si.

Jøss, hva ville den bilen tro?:rolleyes:
Håper du får den hjelpen du trenger hos legen:)
 
Noen som vet ang tranaport til og fra skole blir dekket om man velger å sende barnet til en annen skole enn nærskolen ?
Er snakk om 9 km så dwt er jo et stykke
 
Hun har vært i et par hjemmebursdager i denne gruppa, i hhv tomannsbolig og rekkehus, så strengt tatt burde det gå bra i vårt relativt store hus.

Men det er 5-6 år gamle unger det er snakk om. Mange av dem kjenner jeg ikke. Det er litt heftig å ha hjemme.

Vi finner nok en løsning, vi får se hva det blir

Jeg hadde 15 barn hjemme i desember, 6 års bursdag:p
Huset så ikke ut etterpå, man skal virkelig ha tunga rett i munnen for å holde styr på dem:p
 
Back
Topp