Skravletråd januar

Ja, det gjorde underverker for en sliten mor :) har du løst bilstolknuten?
Så deilig
Jepp, problem løst
Mannen tok han med på helsestasjonen i dag for å veie han.
Han veier 11,5 kg med klær, grensen på babystolen er 13 kg.
Prøvde den, og den passer.
Babystolen passer i den lille bilen :)
 
Så deilig
Jepp, problem løst
Mannen tok han med på helsestasjonen i dag for å veie han.
Han veier 11,5 kg med klær, grensen på babystolen er 13 kg.
Prøvde den, og den passer.
Babystolen passer i den lille bilen :)

Så bra :)

Min eldste tror jeg hadde babystolen til han var sånn nesten to. Og var ikke vekta han forlot den for nei
Lillemor på 13 mnd passer finfint oppi lenge enda
 
God morgen :) har sittet i en halvtime nå og regnet ut beste reisevei for mannen når han skal på taekwondotrening i morgen pga diselforbudet.

Kollektivbudet her hos oss er ikke det beste fant vi ut :p

Slike forbud skaper litt vansker for folk:)
 
Begynt å tenke på bursdagen til mellomste jeg

Aller helst vil hun ha akebursdag.
Det hadde vært knall det, kakao og pølser i en akebakke

Det er bare det at det er ca 2% sjangse for snø ;-) så mor trenger en backup.

Da vil hun ha lekeland. Prinsesserommet. 15 jenter blir en anelse ikke helt billig. Hører med bhg jeg, mener det er en unge til som har bursdag i de tider?

Joda, de er seks førskolebarn som har bursdag i løpet av to uker.

Det aner meg at ikke alle har lyst på prinsesserommet, da noen av dem er gutter ;-)

Tenkte å høre på skolen hva de skal ha, for klasseselskap betaler vi ikke noe, men nå gjelder det søsken av han som går på skolen og det er ikke det samme.

15 førskolejenter er litt mer enn jeg har veldig lyst å ha hjemme egentlig nemlig. Men hele avdelingen på tvers er mer enn jeg orker selv med flere foreldre å dele på, det er jo ikke noe stas når de er aååååå mange (altså er se 15 jenter og 14 eller 16 gutter, vet det er en mer av ene kjønnet) da synes jeg det blir for mye kaos, jeg kjenner bare en veldig liten håndfull av disse ungene. De er jo ikke så store heller

15 er i overkant å ha hjemme:p
Håper dere finner en god løsning!
 
Ja, så nå står jeg fast på det neste ;-)

Men der er gjerne hovedproblemet at jeg sovna med telefonen i hånden. "slå av spillet og napp ut ladingen" sa mannen da han kom.... Så mye for å spille mens jeg ventet på at han ble ferdig på badet...

Hehe, greit tidsfordriv i grunn:p om man holder seg våken:p
 
15 er i overkant å ha hjemme:p
Håper dere finner en god løsning!
Hun har vært i et par hjemmebursdager i denne gruppa, i hhv tomannsbolig og rekkehus, så strengt tatt burde det gå bra i vårt relativt store hus.

Men det er 5-6 år gamle unger det er snakk om. Mange av dem kjenner jeg ikke. Det er litt heftig å ha hjemme.

Vi finner nok en løsning, vi får se hva det blir
 
Hehe, greit tidsfordriv i grunn:p om man holder seg våken:p
Ulempen med å sovne fra det er at det trekker så mye strøm, selv om mobilen går i dvale så ligger den der og husker brettet mitt.... Og det er litt dumt.

Sovna fra et brett i går også jeg, men tilkoblet lader da.

CC er finfint tidsfordriv når man ligger i mørket (laveste lys og ingen lyd selvsagt) og ammer....
 
God morgen ja. Gikk greit i går ,men vet jo ikke noe mer enda. Svar på prøvene kan ta 3-4uker. Her står det ostesmørbrød i ovnen og ungene ser litt Daniel tiger.
 
En fordel med skole fremfor barnehage er henting og levering.

I går vekket jeg en sovende baby som hadde sovet for lite på dagen og trengte pausen, for å hente førskolejenta i bhg

Nevnte baby var følgelig så overtrøtt i går kveld at vi tok kveldsstellet en halvtime for tidlig med den strålende konsekvens at hun og jeg har vært våken siden fem i dag. Når det da var tid for å levere.... Så vekket jeg en sovende baby for å følge førskolejenta inn på barnehagen

Jeg tenker av og til at jeg gleder meg til hun begynner på skolen. Men da kommer jeg på, da begynner jo lillemor i barnehagen, og jeg på jobb. Det er jo ikke det jeg gleder meg til....
 
Den følelsen når du er sykemeldt for å ta vare på deg selv, få alenetid.... og så ringer de fra barnehagen og forteller at lille snupp har kastet opp 2 ganger... blææææ....
 
Back
Topp