Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men blir ikke rundt da om jeg ikke klarer 100 til, og jeg som egentlig burde ha lagt megHøres lurt ut
Skal prøve det om ikke så lenge jeg ogsåSkal prøve på det
Sov godtGår visst og legger oss. Enda jeg sov på sofaen fra 17-20. Dautrøtt hele tiden. Jenta våkna av hoste
Du er vel ferdig med dem nåOh bare to inlegg igjen
Ja samme her i grunn. Sjelden jeg kommet i seng når jeg børMen blir ikke rundt da om jeg ikke klarer 100 til, og jeg som egentlig burde ha lagt meg
Her er det alltid mannen som sinker meg.Ja samme her i grunn. Sjelden jeg kommet i seng når jeg bør
Sov godtGod natt!
Senest 22 i grunnHer er det alltid mannen som sinker meg.
Når er det du burde legge deg?
Samme her er oppe kl 5-6 om morgenenSenest 22 i grunn
Her EE jeg ikke alltid oppe så tidlig,men blir vekket x antall ganger av frøknaSamme her er oppe kl 5-6 om morgenen
Slik å forstå, det kan jeg ikke si jeg savnerHer EE jeg ikke alltid oppe så tidlig,men blir vekket x antall ganger av frøkna
Nei ,blir godt når det er over. Jeg er i ulønnet permisjon nå. Vært innom for noen ekstravakter,men tilbake i stilling er 6 feb nåSlik å forstå, det kan jeg ikke si jeg savner
Er du i permisjon fremdeles eller tilbake i jobb?
Her holdt frøkna på til hun var rett over 3 år hver eneste natt, og har perioder fremdeles selv om hun er snart 5.Nei ,blir godt når det er over. Jeg er i ulønnet permisjon nå. Vært innom for noen ekstravakter,men tilbake i stilling er 6 feb nå
Ja. nå trenger jeg litt isoli stoff, så blir det joggebuksee. Hun trenger nye for hun holder på å vokse ut av de i 92
Ja jeg er veldig spentGleder du deg?
Lille U bruker 80/86Hva 92??? Hvor lang er hun? Her bruker han 74/80, bukser i 80 er alt for vide mens 74 er korte i beina Haha
For hånd?! Imponerende jeg syr på overlockmaskin. Går superfort kontra vanlig maskin så jeg er avhengig