Skravletråd April

Hvordan reagerte hun?
Hun skjønte det, og ble litt lei seg.
Jeg var veldig klar på at jeg ikke var sint på henne, og at selvfølgelig så får hun lov til å gå på besøk, hun må bare si i fra dersom hun finner ut at hun vi dra til noen andre enn det hun har sagt til oss
 
Vi har vært i bassenget, også levert tuppa hos mormor, så har jeg og mannen vært på ikea. Nå er vi helt utslitt og sitter i hver vår sofa :p enn du?
Hehe blir ofte son etter ikea :) jeg har vært på åpen gård. Og vært ute å lekt på lekeplassen :) nå slasker jeg på sofaen mens småen sover :p
 
Hun skjønte det, og ble litt lei seg.
Jeg var veldig klar på at jeg ikke var sint på henne, og at selvfølgelig så får hun lov til å gå på besøk, hun må bare si i fra dersom hun finner ut at hun vi dra til noen andre enn det hun har sagt til oss
Høres ut som en fornuftig mamma hum har
 
Hehe blir ofte son etter ikea :) jeg har vært på åpen gård. Og vært ute å lekt på lekeplassen :) nå slasker jeg på sofaen mens småen sover :p
Koselig med åpen gård da :)
Ja, huff. Jeg har vært mye på ikea, og mange lørdager men har aldri sett så mye folk som i dag :eek:
 
Koselig med åpen gård da :)
Ja, huff. Jeg har vært mye på ikea, og mange lørdager men har aldri sett så mye folk som i dag :eek:
Kjekt med åpen gård ja :) men var veldig liten :p masse folk.m
Jeg syns ikea er grusomt :p
 
Fy fader å jeg fikk panikk, kan ikke huske jeg har vært så redd noen gang...

Eldste sier "Jeg går til XXX".
Greit det skal han får lov til.
Frøkna sier hun også vil dra til XX, XX har et yngre søsken på hennes alder så det er greit, men hun må bare kle på seg litt mer klær.
Det er 20-30 m fra vår inngang og deres og hun har vært der flere ganger tidligere så følger henne ikke bort.

1,5 timer senere går jeg bort for å si at det er 15 minutter til middag, så dersom det er noe de skal hjelpe til med å rydde opp etter seg bør de begynne med det nå.

Når det åpner døren sier de at eldsten er der, men frøkna har de ikke sett i dag...............

Min lille skjønne frøken på 4 år er borte!!!
PANIKK!!!!!
Ting løser seg i hodet mitt, klarer ikke tenke.

Heldigvis foreslår naboen at kanskje hun har gått til YY ikke så langt bortenfor.
Jeg ser skoene hennes med en gang de åpner døren, enormt lettet.

Har aldri fått slik panikk før
Fysj, for en ekkel følelse!!:eek:
Hadde nok fått panikk selv!
 
Back
Topp