Symptomer

Ææ.. Tror uvellheten har begynt å melde seg litt her i gården. I forrige svangerskap ble jeg aldri kvalm, men var uvell og "uggen" i flere uker. Klarte ikke å spise middag og hadde generelt lite matlyst. Nå merker jeg det kommer krypende, spesielt om jeg er veldig sulten eller rett etter jeg har spist og er mett. Har ikke savnet det, men samtidig er det jo litt "godt" å kjenne på at noe skjer!
 
Eneste jeg merker av symptomer er trøtthet svimmel og ømme bryst kvalmen kommer nok om noen dager ut i uke 5 om det blir slik med nr 2 som med første .
 
I kveld har jeg skikkelig "mens-murringer" på innsiden av begge lårene, når jeg googlet det kommer det masse om modningstegn og fødsel, så nå ble jeg redd for ar kroppen prøver å kvitte seg med noe!

Andre som har denne type smerter?
 
I kveld har jeg skikkelig "mens-murringer" på innsiden av begge lårene, når jeg googlet det kommer det masse om modningstegn og fødsel, så nå ble jeg redd for ar kroppen prøver å kvitte seg med noe!

Andre som har denne type smerter?
Hvordan går det i dag? Håper alt er i skjønneste orden! :)
 
Hvordan går det i dag? Håper alt er i skjønneste orden! :)

Ja, ikke vondt i dag - det utviklet seg til å bli skikkelig vondt i bekkenet i går. Tipper det har noe med å sitte på en hard tribune å se på fotballturnering hele dagen! Så jeg må nok passe på hva jeg gjør så det ikke utvikler seg mer enn nødvendig :)
 
Ja, ikke vondt i dag - det utviklet seg til å bli skikkelig vondt i bekkenet i går. Tipper det har noe med å sitte på en hard tribune å se på fotballturnering hele dagen! Så jeg må nok passe på hva jeg gjør så det ikke utvikler seg mer enn nødvendig :)
Godt å høre at det er ok i dag!
 
Nå har trøttheten meldt seg! Zzzzz.....
 
Jeg er kvalm og svimmel!! Har meldt seg skikkelig de siste par dagene! Kan ikke huske jeg var sånn i forrige svangerskap! Lurer på hvordan det skal gå på jobb denne uken...
 
Har endelig begynt å merke litt også! Litt ømme pupper, trøtt og svimmel. Mulig det siste henger sammen med at legen sa jeg hadde for lite jern i kroppen? Har begynt å ta tilskudd nå da...
 
Nå vet jeg ikke hva som er vanlig å merke, men jeg får krampe i magen hvis jeg gjør en rask bevegelse, eller hoster og nyser. Ellers ømme bryster og sulten HELE TIDEN! Men ingen kvalme eller trøtthet ennå.
 
Ånei ånei. Er så kvalm at tror det kommer opp viss jeg bare bøyer meg litt. Hadde så inderlig håp at jeg skulle slippe det denne gangen :(
 
Merker veldig lite. I begynnelsen merket jeg litt mudringen og stikk i magen, men nå har de minsket og merker de bare på kvelden eller om jeg nyser og løfter. Hadde også ømme bryst til å begynne med men nå er det veldig av og på. Mye mer sulten da. Men redd jeg har for lite symptomer.
 
Merker veldig lite. I begynnelsen merket jeg litt mudringen og stikk i magen, men nå har de minsket og merker de bare på kvelden eller om jeg nyser og løfter. Hadde også ømme bryst til å begynne med men nå er det veldig av og på. Mye mer sulten da. Men redd jeg har for lite symptomer.
Jeg kjenner jeg igjen i det du skriver. Det er forresten helt normalt at symptomene svinger litt - og så er det like normalt å ikke merke noe særlig som å gjøre det :)
 
Gassmaskin. Jeg er blitt en gassmaskin! Bobler i magen hele tiden! Anbefaler alle som skal innenfor stuens fire dører å ta på seg gassmaske! Var sånn sist også! Er så redd det er ett dårlig tegn :/
 
Back
Topp