Har dere kjøpt vogn enda?

Blomsterenglene

Blir kjent med forumet
Jeg har ikke tørt å kjøpe det riktig enda. Men vogna er klar. Skal kjøpe ei venninne sin..Men syns det er litt tidlig.. ;)
 
Jeg kjøpte i uke 5 tror jeg ^^ Men kun fordi Simo skulle selges ut, og jeg fikk den til 60%rabatt ca. Ellers hadde jeg ventet lenge. Tenkte at den kunne selges videre om noe gikk galt. :)
 
Gidde ikke kjøpe masse allerede nå, tar bare plass å står i veiene.. Vi skal muligens dele det ene soverommet før minste kommer, så når det er klart skal jeg begynne å kjøpe inn de store tingene :)
 
Jeg kjøpte i uke 5 tror jeg ^^ Men kun fordi Simo skulle selges ut, og jeg fikk den til 60%rabatt ca. Ellers hadde jeg ventet lenge. Tenkte at den kunne selges videre om noe gikk galt. :)
Oiii... Det hørtes ikke gæli ut.. Da hadde nok jeg slått til også:)
 
Gidde ikke kjøpe masse allerede nå, tar bare plass å står i veiene.. Vi skal muligens dele det ene soverommet før minste kommer, så når det er klart skal jeg begynne å kjøpe inn de store tingene :)
Ja huff.. Ikke noe særlig når tingene står i veien:( Både vogn og seng tar jo ganske stor plass:)
 
Kjøpte pent brukt vogn igår med masse utstyr. Deilig med alt som er gjort og kjøpt så spres utgiftene litt :)
 
Kjøpte både vogn og seng i dag (16+3), men har god plass til oppbevaring frem til den lille kommer da:) Synes på en måte d er litt tidlig, men når d var 25% og d kan brukes senere om d skulle gå skeis uansett.
 
Jeg har titta masse på nett, hadde egentlig bestemt meg for Stokke Trailz og var på jakt etter tilbud. HEEELT til en venninne frarådet Stokke i terrenget, men anbefalte sterkt TFK eller Mountain Buggy... Så da er jeg på scratch i jakten igjen, men finner jeg et scoop så slår jeg til!!!
 
Jeg har titta masse på nett, hadde egentlig bestemt meg for Stokke Trailz og var på jakt etter tilbud. HEEELT til en venninne frarådet Stokke i terrenget, men anbefalte sterkt TFK eller Mountain Buggy... Så da er jeg på scratch i jakten igjen, men finner jeg et scoop så slår jeg til!!!

Ja, man må nok ta hensyn til hvilken bruk man tenker vogna skal passe til:) Masse lykke til med letingen da, kjedelig å må begynne på scratch:/
 
Vi har fra sist, men da kjøpte vi ikke før et par måneder før termin tror jeg. Vi hadde antagelig kjøpt litt tidligere hvis vi hadde kommet over et bra tilbud eller funnet noe brukt til en fin pris. Vi vente ganske lenge med det meste, kanskje først og fremst fordi ingen av oss fikk helt den baby-utstyr-dilla og trippet etter å handle inn :). Vi er jo litt forskjellige der, noen er ivrigere enn andre på sånt :)

Husker det var ganske rart å få vognen i hus. Vogn, seng samt vask av babytøy var de tingene jeg syns var rarest på forhånd :).
 
Kommer jeg over vognen brukt eller på tilbud så kjøper jeg. :)

Har forresten "hoved" vognen klar, den er hos mamma. En gammel gammel vogn. :)

Skal ha en joggevogn med bag pluss denne gamle vognen. :)
 
Har ikke kjøpt noe enda vi denne gangen. Men så har vi det meste I hus da minste hos oss er 9 mnd.
 
Har planlagt hvilken vogn som skal kjøpes og når den skal hentes. Det blir i Juni. Skal ha en Emmaljunga Edge med classic understell. Går for sort vogn denne gangen. Er så godt fornøyd med den gamle vognen vi har til Odin men den er falmet og slikt nå så trenger en ny (2009 mod brukt til 3 barn) Kommer til å beholde den gamle til barnehagebruk.
Ellers så har vi kjøpt ny vognpose og en "Sopie le giraffe" til lillegull. Når Odin så "Sophie" så ville han ha henne selv så han husker tydeligvis godt igjen sin "Sophie" <3
 
Last edited:
Har en vogn stående fra sist, men har lyst på en ny og lettere en. Venter nok litt utpå våren med å se :)
 
Vi har bestemt oss for vogn, men har ikke kjøpt den enda. Vi holder øynene åpne på finn og på nettet i tilfelle vi kommer over et skikkelig kupp, da slår vi til! Ellers vil vi vente til etter OUL før vi begynner innkjøp. Plomma skal få senga jeg hadde når jeg var liten så den er allerede i boks :)
 
Kjøpte brukt vogn idag eg! Får den i ettermiddag :p Litt tidlig, men har sett at ungen er frisk på ul, så eg velger å fokusere på det :)
 
Var så heldig å få vogn av svigers, og i forrige uke var det supersalg på akkurat den vognen vi hadde sett oss ut, så dermed ble vognen bestilt da. Hadde nok ventet en stund til hvis det ikke var for salget, men kjenner det blir fryktelig kjekt å få den i hus da! Graviditeten blir plutselig så mye mer virkelig :)
 
Back
Topp