❤ IKM uke 2 ❤

Charlie

Glad i forumet
VIP

Da lager jeg ny IKM liste for 2 uken i 2016. Håper dette blir en bra uke med mange fine tester :) Jeg kan være den første som skriver meg opp etter en SA nå i uke 4 ❤

♡ Søndag 17 Januar ♡
Førstegangsmammaen

☆ Gravid ☆
Babystøv
Drømmespire
Utolmodigemeg
Shio
Ønskerenliten
Prøverbabynr2
RandomChick

♢ Tante Rød ♢
Tofus
Nimmelim
Raro
Fjelldronning
Therese92
BabyG
Emily2016
Murmeldyret
Amahel
Baby2016tru
Buzzybee
Biemor
-Moomin-

♧ Forbi ikm ♧
Charlie
Hanna
Frk.Smedstad
RandomChick
Baremeg=O)
Symaskin
Veslemor123
Chanett
Prøver15
Ønskespire
Kulefisk


*Viktig å huske på*
Husk å gi beskjed i oppropstråden om dere blir gravid å flytter til terminforum





 
Last edited:
I følge appen så er ikm 12.januar.

Dag 2 på pergotime for tredje gang nå. Blir en intim jul når unga er i seng ;-)
 
Da lager jeg ny IKM liste for 2 uken i 2016. Håper dette blir en bra uke med mange fine tester :) Jeg kan være den første som skriver meg opp etter en SA nå i uke 4 ❤

♡ Mandag 11 Januar ♡
Charlie

♡ Tirsdag 12 Januar ♡

♡ Onsdag 13 Januar ♡

♡ Torsdag 14 Januar ♡

♡ Fredag 15 Januar ♡

♡ Lørdag 16 Januar ♡

♡ Søndag 17 Januar ♡

☆ Gravid ☆

♢ Tante Rød ♢

♧ Forbi ikm ♧


Husk å gi beskjed i oppropstråden om dere blir gravid å flytter til terminforum
Og veldig leit at det ble en SA :-(
 
Jeg har trolig ikm 11 Januar :)

Kjempekjipt å høre om SA Charlie! =/ men vi prøver til igjen! :) ønsker oss alle lykke til, og masse kosing i jula!
 
Da blir det PP 5 for oss. IKM 15. januar. Første mnd med monitor, akkurat fått den i gang, itillegg til at samboer sparer opp fra i dag, altså, sølibat :p Spennende :)
 
Last edited:
Da blir det PP 5 for oss. IKM 15. januar. Første mnd med monitor, akkurat fått den i gang, itillegg til at samboer sparer opp fra i dag, altså, sølibat :p Spennende :)
Hva mener du med at samboeren sparer opp? Hvorfor? Hva er planen?
 
Hva mener du med at samboeren sparer opp? Hvorfor? Hva er planen?

Han skal ikke ha utløsning før positiv el test. Dette fordi nær slekt av han fikk beskjed av legen å spare opp 2 uker, pga dårlige svømmere. Dette funka på dem, på første pp. Så nå skal vi prøve det samme her. Uten å ha sjekka kvaliteten hans, det får bli neste skritt iom det er flere i hans familie som har dårlig kvalitet :)
 
Han skal ikke ha utløsning før positiv el test. Dette fordi nær slekt av han fikk beskjed av legen å spare opp 2 uker, pga dårlige svømmere. Dette funka på dem, på første pp. Så nå skal vi prøve det samme her. Uten å ha sjekka kvaliteten hans, det får bli neste skritt iom det er flere i hans familie som har dårlig kvalitet :)
Har du lest deg opp noe på dette? Jeg har lest at sædkvaliteten faktisk kan bli noe dårligere av å spare opp så lenge.. Men det finnes vel kanskje ingen fasit.
 
Har du lest deg opp noe på dette? Jeg har lest at sædkvaliteten faktisk kan bli noe dårligere av å spare opp så lenge.. Men det finnes vel kanskje ingen fasit.

Lege som har gitt denne beskjeden :) da det ikke er svømmere, må noen spare for å få tid til å produsere noen ;)
 
Han skal ikke ha utløsning før positiv el test. Dette fordi nær slekt av han fikk beskjed av legen å spare opp 2 uker, pga dårlige svømmere. Dette funka på dem, på første pp. Så nå skal vi prøve det samme her. Uten å ha sjekka kvaliteten hans, det får bli neste skritt iom det er flere i hans familie som har dårlig kvalitet :)
Hvis det er liten sædkonsentrasjon, så er det forstålig. Samtidig hørte jeg at sædkvaliteten blir dårligere etter 7 dager. Stor konsentrajon av døde sædceller da. Er vel derfor det kreves 2-7 dager siden sist utløsning ved sædprøve, ikke mindre og ikke mer da begge situasjoner betyr dårligere sædkvalitet. Så jeg hadde spart i 5-6 dager før el, ikke lengre.

Her er det motilitet som er problemmet, så vi skal fortsette annenhver dag.
 
Jeg har antagelig ikm tirsdag 12. januar :) Blir første odrentlige pp etter SA i oktober, så nå skal det bli godt å komme i gang igjen. Håper vi blir en stor gjeng med positive tester!
 
Jeg vet jo egentlig ikke når jeg kan forvente eggløsning etter SA, men jeg satser på IKM denne uka her :D
 
Back
Topp