Temafest/bursdag

Boblefrua

Forumet er livet
Har du vært på en av de og som du likte spesielt godt?

Eller kunne du tenkt deg å invitere til en slik fest? Hvilket tema da?

Jeg skal muligens invitere til noe slikt, og trenger sårt hjelp/inspirasjon:D
 
Jeg ordnet med Hollywood/Glamour fest til min 25års dag ;) søskenbarnet mitt hadde maskeradeball ;) har også vært i både 70 og 80talls,badtaste og pimp & hoe ;)
Det som var det mest artigste var maskeradeballet,jeg og gubben hadde likt kostyme(grevinne og greve)med parykker og hele pakka og alle hadde masker på seg ;)
Elsker temafester ;)
 
På min bursdag hadde jeg ordnet med rød løper og velkomsdrink,quizer og oscar utdeling ;) hadde 200 ballonger i svart.sølv og gulv og mye konfetti,hadde tilogmed lyskastere ute :p fant billige store veggdekorer av Elvis & Marilyn Monroe og stort skilt der det sto Hollywood på :)
Ble en vellykket fest det også ;)
 
På min bursdag hadde jeg ordnet med rød løper og velkomsdrink,quizer og oscar utdeling ;) hadde 200 ballonger i svart.sølv og gulv og mye konfetti,hadde tilogmed lyskastere ute :p fant billige store veggdekorer av Elvis & Marilyn Monroe og stort skilt der det sto Hollywood på :)
Ble en vellykket fest det også ;)
Den hørtes kjempe flott ut! Det er nok noe hederspersonen hadde likt:)
 
Lenge til eller?
 
Litt tid til å finne diverse å da,og gjestene har tid til å ordne med evt kostymer :)
 
Var i en bursdag der alle skulle kle seg ut som noe som begynte på M da bursdagsbarnet sitt navn begynte på M. Var en ganske morsom bursdag:). Ellers har jeg vært i bad taste bursdag, hattebursdag og grease:)
 
Elsker temafester! Mine favoritter er "oops har jeg kommet feil!?" Og hattefest!
 
Var i en bursdag der alle skulle kle seg ut som noe som begynte på M da bursdagsbarnet sitt navn begynte på M. Var en ganske morsom bursdag:). Ellers har jeg vært i bad taste bursdag, hattebursdag og grease:)
Å, det hørtes kult ut. Hva var folk kledd ut som?
 
Elsker temafester! Mine favoritter er "oops har jeg kommet feil!?" Og hattefest!
Hattefest er trygg, den kan ikke gå galt:p
Men hva kom man i på den andre festen?
 
P-party var populært i min omgangskrets for noen år siden. Alle skal kle seg ut som noe på P. Jeg hadde det en gang, det kom blant annet pimp, pirat, pakke, pinupmodell, postmann, pølse, Petter Smart og pippip (altså en fugl..;-))
 
Syns ofte det er vel mye styr med sånne ting, men gøy er det jo.

Var på en fest der temaet var hodeplagg. Alle skulle ha på seg noe på hodet. Verten hadde ordnet med mange forskjellige parykker, luer e.t.c. Alle byttet på og det førte til svært mye latter. Syns det var fint fordi det var enkelt.
 
Back
Topp