Tegner du?

Jeg elsker å tegne, og har tegnet myyyyye... Blitt litt mindre siste tiden, blir stortsett meg guttene... Men har mye tegneutstyr på loftet, som jeg kjenner roper litt innimellom, men har ikke helt roen lenger til å sitte meg ned å tegne.. Døgnet har for få timer :meh:
Åh hva liker du å tegne ? :)
 
jeg har alltid likte det, og kladdebøkene mine fra 1 klasse til siste året jeg studerte er full i tegninger... Hehe
Min bror er lik, og min eldste sønn, er også utrolig interisert i tegning,små tror det ligger litt i genene :)
Åååh men så koselig da :D kjekt å se at barna tar etter med interesser :D :D
Er du utdanna innen tegning da? :) eller valgte du noe helt annet å gå videre på? :)
 
Er utdannet grafisk designer, men jobber som fotograf med litt jobbing innenfor design innimellom også.. Så er innenfor det kreative hehe
 
Aldri vært flink til å tegne. Men det kan jo være litt morsomt likevel da:) Men driver ikke med det spnn til vanlig nei:)
 
Ikke jeg heller før nå :D :D

Må ærlig innrømme at jeg var innom bokhandelen I dag å kikka på boka di, så det var flere der, de het noe på m å var store sirkler med mønster inni som man skulle fargelegge. Det hadde jeg blitt gal av. Men tror den boka du har kjøpt ender opp hjemme hos meg å. :)
Men bruker du dyre fargeblyanter? Eller de billigere ?
 
Må ærlig innrømme at jeg var innom bokhandelen I dag å kikka på boka di, så det var flere der, de het noe på m å var store sirkler med mønster inni som man skulle fargelegge. Det hadde jeg blitt gal av. Men tror den boka du har kjøpt ender opp hjemme hos meg å. :)
Men bruker du dyre fargeblyanter? Eller de billigere ?
Hehe ja det var den som så kjekkeste ut :D :D

Jeg har bare noen jeg kjøpte på Nille :)
 
Back
Topp