Hva ønsker DU deg til jul???

Skulle gjerne hatt en sånn kjøkkenmaskin jeg også. Og en iPad.
 
En frisk og rask julebaby først og fremst :D og bortsett fra det; ny pc da min er 5 år gammel, ny telefon og utstyr som mangler til kjøkken og leilighet :)
 
Skal ha fullsleeve :p Så kan velge mange ting da :p

Sant:p
Jeg skal ha noe som symboliserer veslegutt, men jeg vil ikke ha navn. Det er ikke helt meg. Har vært innom ting som armbånd med en diamant. Også en ny diamant for vært barn, men gjerne spesielt:p Ellers elsker jeg leoparder. Så leopardmamma med barn.
 
Sant:p
Jeg skal ha noe som symboliserer veslegutt, men jeg vil ikke ha navn. Det er ikke helt meg. Har vært innom ting som armbånd med en diamant. Også en ny diamant for vært barn, men gjerne spesielt:p Ellers elsker jeg leoparder. Så leopardmamma med barn.
Hørtes Nice ut :D Vil ha stjernetegna deres, med mulighet for mitt også. Altså, vekta i midten og i hver skål på hver side fiskene og skorpionen. De skal da selvsagt være like balanserte ;) Er litt keen på det må jeg innrømme :D

Utenom det har jeg cupcakes, jeg kjenner jeg må ha en zombie my little pony også :p
 
Hørtes Nice ut :D Vil ha stjernetegna deres, med mulighet for mitt også. Altså, vekta i midten og i hver skål på hver side fiskene og skorpionen. De skal da selvsagt være like balanserte ;) Er litt keen på det må jeg innrømme :D

Utenom det har jeg cupcakes, jeg kjenner jeg må ha en zombie my little pony også :p

Oh cupcakes må være kult!:)
Haha, oohh...Ei venninne har hello kitty som zombie:p
 
Ribbukse fra nøstebarn

Lenger har jeg ikke tenkt enda :p
 
I år er jeg kjedelig og ønsker meg kun gavekort. Ønsker meg bl.a. et spesielt servise, men vil plukke ut selv. :)
Ellers sier jeg ikke neitakk til kjøkkenmaskin, willow tree figurer, ny vinterjakke eller nettbrett. Og så er det et par nye strikkebøker jeg sikler på. :)
 
Nye dundyner (får av mam og pap)
Stekepanne
Dobbelt vaffeljern
Kjøkkenmaskin
Ny jakke
Penger
 
Masse babyutstyr :-D
 
Ønsker meg iPhone 6;)
Gavekort til frisør, hudpleie, kle
Hardangerbestikk
Deler til middagsserviset
Klokke
Vinterjakke
Støvletter
Og viss me skal flytte, eit fransk kurs


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ny micro, og poseløs støvsuger med lang ledning. De vi har funker, så jeg gidder ikke kjøpe selv, men hvis vi får nye kan jeg gi bort de gamle med god samvittighet.

Tatovering (har en skorpion på underarmen, skal jobbe meg opp mot en sleeve. Ønsker og å tatovere navnet til mini, men det har jeg ikke klart hvor og hva ennå).
 
Ønsker meg en kjøkkenmaskin, den står øverst på lista i år :)
Og ny kaffemaskin slik at jeg kan drikke kaffelatte hjemme, det er så godt!
Så ønsker "vi" oss nytt servise og nye gryter/panner, samt babyutstyr til frøkna i magen :Heartpink

...ooooog kanskje en lommebok fra marc jacobs, det er jo veldig nødvendig :p har alldeles ikke nok vesker og lommebøker fra før... Får aldri nok!!
 
Ulltrøye
Klokke (til armen...)
Nye boka til Gunnar Staalesen
Ullsokker
Juicer!!
 
Øverst på ønskelista er ny seng :p Skal få ny overmadrass i bursdagsgave så ønsker oss ny ramme til jul :p hatt denne sengen i 12 år, så på tide å bytte nå :):)
 
Back
Topp