Hva ønsker DU deg til jul???

Ønsker meg iPhone 6;)
Gavekort til frisør, hudpleie, kle
Hardangerbestikk
Deler til middagsserviset
Klokke
Vinterjakke
Støvletter
Og viss me skal flytte, eit fransk kurs


Sent from my iPhone using BV Forum
Nå ble jeg nyskjerrig.. Fransk kurs? Så spennende! Hvor skal dere evt flytte? :)
 
Ønsker meg igrunn ingenting.. Kjeler fra høyang polaris kanskje... Yrkesskadet der....
Eller jo, ønsker meg kosnsertbilletter til Green Day, uansett hvor i verden de spiller :D
 
Har ingen ønsker, alt jeg trenger har jeg.. Men får vel ønske penger/gavekort på klær/ineriør/massasje.. Like vanskelig hvert år egentlig.
 
Ny seng
sengetøy
speilreflex kamera
få fullført mine tattooer.
massasje
 
Ååh jeg har så lyst på en samsung galaxy s5!!!!! Det er nesten så jeg dør om jeg ikke bare kan få/kjøpe en sånn en snart haha! Er jo så vanvittig bra kamera! Så det står vel ganske høyt på lista :p
 
Ny seng står øverst på lista, men det er en prisklasse og 10 over julegavebudsjett så det får jeg ikke :p
Klokke
Gavekort frisør
Gavekort på senteret
Badeskum
Laken
Middagstallerkener
 
- Uggs
- Klokke
- Gavekort på klesbutikker
- Gavekort på interiør butikker
- Kari Traa ullundertøy
- Middags servise
- Jule servise
- Kjøkkenmaskin
- Sengesett
 
Last edited:
Jeg ønsker å stå på eksamen 17.desember. Med små barn som er syke konstant og som gjør meg syk ser det mørkt ut med lite forbredelse tid da jeg snart skal i praksis!
 
Le creuset
Poul pava
Reise
Ny mobil
 
Har ikke tenkt kjempemasse på det enda, men har lyst på noen plagg fra Kari Traa sin kolleksjon, interiørsaker i bestemt stil og gavekort på klær/interiør/garn/hobbyutstyr :)
 
Jeg fikk min største og fineste gave noensinne 13 juli. :Heartblue

Sier jo aldri nei takk til diamanter, klær, vesker og sko da. ;) Eller en splitter ny XC60R. :)
 
Oh, så gøy! Chanel er favoritten her også:):D
Av prada har jeg ingen, men har siklet på et par opp gjennom;)
Har du mange?

Fra chanel har jeg timeless jumbo i svart caviar, GST i svart caviar og WOC i rød caviar. 3 holder enn så lenge siden de koster en liten formue.

Har 3 fra LV og 1 fra prada.
Hvilken har du?
 
Fra chanel har jeg timeless jumbo i svart caviar, GST i svart caviar og WOC i rød caviar. 3 holder enn så lenge siden de koster en liten formue.

Har 3 fra LV og 1 fra prada.
Hvilken har du?

Ikke akkurat billig interesse og hobby nei;)
Jeg har 4 fra chanel selv.


Chanel_Medium_Shopping_Bag_A58004_Y01864_94305.jpg
Denne er favoritten.

Har en liten vintage chanel fra 80-tallet i semsket skinn. Den er bergunder. Partyveske.

En jumbo xl tote i hvit. Også vintage fra 80-tallet.

Den siste fra chanel er hvit og beige med små chanel logo over hele. Den er i stoff.

Ellers har jeg 4 louis vuitton er det vel.

1 ysl.
 
Ikke akkurat billig interesse og hobby nei;)
Jeg har 4 fra chanel selv.


Vis vedlegget 81287
Denne er favoritten.

Har en liten vintage chanel fra 80-tallet i semsket skinn. Den er bergunder. Partyveske.

En jumbo xl tote i hvit. Også vintage fra 80-tallet.

Den siste fra chanel er hvit og beige med små chanel logo over hele. Den er i stoff.

Ellers har jeg 4 louis vuitton er det vel.

1 ysl.
Denne er favoritten herImageUploadedByBV Forum1412372000.269286.jpg

Har ingen vintage da. Elsker lukten av splitter ny chanel (jeg er rar). Håper jeg får jeg i barselgave av mannen neste måned, men får se :p
 
Back
Topp