Nyeste aktivitet

• Y
    Yellow1991 svarte på tråden IKM uke 48 og 49.
    :sad010 Nå har jeg begynt å blø
  • Mars-lillemor
    4 + 6 / 20 DPO Kom hjem fra jobb idag og hadde holdt meg i 2,5 time uten å drikke noe for å ta ny test idag. Så at urinen var...
  • Søskendrøm2025
    Søskendrøm2025 svarte på tråden NUB Theory.
    Ser ut som jente, ja ❤️
  • Babydrømmen<3
    Babydrømmen<3 reacted to Regnbueønske's post in the thread IKM uke 51 with Omsorg Omsorg.
    Hei! Tror jeg misset toppen på testene, men tror eggløsning var på mandag! Regnbueønske - 36 - B3 - PP4 - EL 01.12 - IKM 16.12
  • Babydrømmen<3
    Babydrømmen<3 svarte på tråden IKM uke 51.
    Fint å ha deg med :love2 Tror jeg var i IKM gruppe med deg i sommer en gang, jeg har byttet brukernavn nå. Kjipt å lese dagboken din...
  • M
    Mirakel2026 reacted to Gurken's post in the thread Ultralyd-tråden with Elsker Elsker.
    Var på privat tul i går og fikk se en bitte liten bønne med et bankende hjerte. :love017
  • n00bie
    n00bie svarte på tråden Skravletråd☘️.
    Åh, så bra! :happy: Det kan godt hende at mitt lave energinivå henger sammen med veldig hektisk på jobben om dagen, og at det blir litt...
  • Babydrømmen<3
    Babydrømmen<3 reacted to Håpefull ❤'s post in the thread IKM uke 51 with Omsorg Omsorg.
    Det kan du :Heartred Håpefull:Heartred - 40 - B2 - PP9 (SA PP5, MA PP8) - EL 05.12 - IKM 16.12
  • n00bie
    n00bie reacted to Mikri's post in the thread Skravletråd☘️ with Elsker Elsker.
    Her går det overraskende bra! Foruten å få litt begynnende plager med bekken så er egentlig alt tipp topp. Føler meg veldig som vanlig...
  • Mikri
    Mikri svarte på tråden Skravletråd☘️.
    Her går det overraskende bra! Foruten å få litt begynnende plager med bekken så er egentlig alt tipp topp. Føler meg veldig som vanlig...
  • MammaenTilO&N
    MammaenTilO&N svarte på tråden Leggetid.
    Jeg er av den typen som mener at det er tull at babyer skal legge seg så tidlig om kvelden, særlig hvis dette er første barnet ditt og...
  • Isond
    Har to fra før, de er i tenårene. Fikk denne diagnosen i mai i år etter mange kjemiske. Vet ikke om jeg hadde dette problemet tidligere...
  • Isond
    Isond reacted to Druesaft's post in the thread Fragmin/klexane-sprøyter og bekymringer with Liker Liker.
    Har antifosfolipidsyndrom og er gravid. uke åtte i morgen. Fikk beskjed om å sette sprøytene i magen. Jeg får stort sett bare små...
  • n00bie
    n00bie svarte på tråden Skravletråd☘️.
    Hvordan går det med folk? :happy: Jeg har vært veldig inaktiv her i forumet de siste ukene :bag:, har bare sååå lite energi for tiden...
Back
Topp