Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Ja, her på forumet virker det jo som "alle" har "alt"Husk at det er heeeeelt normalt ikke å ha noen symptomer på lenge enda. Bare virker ikke sånn her på forumet.
Lykke til med TUL
jepp.Takk Ja, her på forumet virker det jo som "alle" har "alt"
Aiai! Husker deg fra oktober 2018, så moro at dere prøver på nummer to Her ser jeg en svak strek, spennende! Tenk om det klaffet på første forsøk?9 dpo ~ pp 1 (b2)
Hehe, glemte helt bort denne dagboka jeg. Men nå har jeg altså kommet helt til 9 dpo i første pp på barn nr. 2
Jeg har variert mellom å føle meg ganske lik som da jeg ble gravid med datteren vår og dermed ganske positiv, til å se på den rare og kjipe tempkurven og dermed være ganske negativ
Testetrangen ble for stor i ettermiddag og etter å ha holdt meg i 3 timer klarte jeg ikke mer, så da ble det en test jeg regnet med skulle være blenda… Men jammen meg er det jo noe der! Spennende altså. Kan nesten ikke vente med å legge meg for å kunne ta en ny test imorgen
Vis vedlegget 370551
Vis vedlegget 370552
Så gøy Ja, det er superspennende! Tydelig økning på testene også, så det lover jo bra Kan nesten ikke fatte at vi skal være så heldige at det klaffet på første forsøk! Men… IKM er fortsatt noen dager til, så prøver å ta det litt roligAiai! Husker deg fra oktober 2018, så moro at dere prøver på nummer to Her ser jeg en svak strek, spennende! Tenk om det klaffet på første forsøk?