ZZZZZZZzzzzzzzzzz...........

Hilde-Anita

Gift med forumet
Flere som begynner å slite med nattesøvnen?

I går la vi oss tolv, men klokka to måtte jeg bare stå opp igjen! La meg ikke før halv fem! En halvtime før sambo sto opp...
Ligger og grubbelerer på så masse!
Fødselen, hvordan det blir etterpå, har vi alt vi trenger??? når kommer han??? o.l....

Alle sier at hvis man har ei våkanatt så skal man sove litt på dagen, men jeg er redd for at jeg bare får ei ny våkanatt igjen da.. [&:]
Er skikkelig trøtt nå, prøver å finne på ting slik at jeg ikke havner på sofaen.

Jeg vet hvordan du har det. Men jeg tror ikke det skal gjøre noe¨å ta deg en blund på dagen. Jeg pleier å sove en times tid i to tiden på dagen før jeg henter dattera mi i barnehagen. og sovner like godt på kvelden i elleve tiden!! Når har du termin? Jeg har 29 desember.

Har termin dagen før deg!

Hei hei.

Selv har jeg termin 4 jan ( menstermin 24 des ) og jeg sover så dårlig om dagen at det er helt vondt. Har bekkenløsning så det hjelper ikke akkurat på, men hvis jeg er heldig sover jeg ca 2 timer av gangen.
Letter tankene med at det bare er Alexander som forbereder meg på livet etter fødselen.
Klem

Hva er nattsøvn?!?!?!
Har ikke hatt en god nattsøvn på lenge.
Så nå er jeg ganske lei.

Noen tips!?!

Har nok ingen tips nei, for her sitter jeg igjen, kl 03:34... [:'(]
Håper ikke gutten har tenkt seg ut i de nærmeste dagene for da blir jeg å slite! Er kjempetrøtt hele tiden!
Er ganske frustrert ja!

Off har gjort det noen dager selv.. Sliter med kramper i magen om natten.
Hver gang jeg skal snu meg osv... sånn stikkesmerter. Og press mot bekkenet.
Håper det er modningsprosessen som har begynt...
Flere som har det sånn?

Ja, sånn har jeg og!
Tror nok denna karen har tenkt seg ut før terminen...

Hilde Anita: Hadde vært bare moro det å fått hann ut før terminen. Har du hatt noen falske rier ennå?

ORIGINAL: Hege23

Hilde Anita: Hadde vært bare moro det å fått hann ut før terminen. Har du hatt noen falske rier ennå?

Har nok ikke det.
Har bare en ganske kraftig følelse på at han kommer før tiden...
Kroppen har "forandret" seg de siste dagene..

Nesten gjennom hele svangerskapet så har jeg hatt problemer med og sove. Fikk ikke sove før sambo ha reist på jobb i 7 tida, og da våknet jeg alltid rundt før 12, så jeg var heldig vist jeg fikk sove 5 timer.

Nå sover jeg lett 12 timer om natta og kan ta meg en blund på dagen, tror jeg kunne sovet hele dagen hadde jeg hatt samvittighet til det.

Back
Topp