zzzzzzzzzzzzzzzz.....

>Rampensopphav<

Elsker forumet
Lillemann har begynt med en ufattelig døgnrytme[:(][:(]Han står opp kl 5 på morgenen[:-]Jeg er ikke skapt for å være en slik mårrafugl[:(][:(]Er helt utslitt da nettene mine er 4 timer[:(]Er x antall ganger oppe å pakker inn smukken på han i tillegg-..*KAISVARTENHARSKJEDD*Sitter her nå med grus i øya å har mest lyst å selge han litt billig i dag[8|]Han har holdt på sånn her i et par uker nå..

Har er som dere vet 4 mnd nå å jeg må jo vise hvor stor han har blitt[;)]

Ja..jeg vet..jeg overdriver litt[;)][;)]Men han er jo sååååååå søt(når han ikke står opp kl 5 på mårningen da[8|][8|])

Alle disse bildene ble tatt 19.mai[;)] 

Åååå....så hærlig han er da!!! Skikkelig going!!!

Mmmm...ang. sovingen så kan det jo kansje være tenner som plager litt??
ellers så mener jeg å ha lest et sted at ved 3-4mnd alder kan døgnrytmen deres
bli litt forstyrret EN LITEN stund.... hvorfor, det husker jeg ikke...?[:)]

Sååå nydelig gutt du har. En skikkelig sjarmør. Og så flotte bilder da.
Alexander sin døgnrytme er helt i fistel nå som han ikke er frisk. Før sov han hele natta, men nå er jeg oppe 5 - 7 ganger om natta og får opp slimet i halsen hans.
Klem

ååååå så nyyyydelig han er!!!

Får håpe døgnrytmen normaliserer seg snart!![;)]

Skikkelig god klump!!!
Er nok denna sove-bytte-rytmen ja...
Hold ut så er dere nok straks i rimelig vaner igjen!!![:)]

Takk for det alle sammen[:)][:)]

Jo denne sovinga tar luven av meg,men jeg får virkelig håpe at det retter seg snart!Han er litt snørrete og tett også-så det kan vel være det som gjør det.Eller som chill24 sier-tannebisser på gang.Får se det an noen dager i allefall.Er så forbannet trøtt for tiden når jeg må opp midt i natta
føler meg litt sånn her gitt..noget blind!

På kveldene er formen slik

Suuukk...

ÅÅÅÅ HAN ER VEL NYDELIIIIG!!!

Så nydelig han er da

Har du begynt å gi han grøt???
Kan det vær han er sulten???

ORIGINAL: Linni

Så nydelig han er da

Har du begynt å gi han grøt???
Kan det vær han er sulten???

hmmm....jeg gir han ikke grøt hver dag da han er litt opp å ned om hva han egentlig syns om grøt[8|][8|]Noen ganger greier jeg ikke mate han fort nok og noen ganger blir han så forbanna at han holder på å sprekke når han får grøt!!Har prøvd alt med sviskersaft og pruktpure iblanda,men jeg får han ikke til å like det noe særlig.Men velling synes han er kjempegreier så det drikker han 200 ml av to ganger om dagen + melk a 200ml 3 ganger om dagen.Kan ikke tenke meg til at han er mere sulten da[8|]

Er jo så lenge siden jentungen var så lita at jeg husker ikke hvordan alt var jeg[;)][;)]Det jeg synes å huske er at hele første året var kun et bal å stress,men når hun begynte å gå å prate ble tilværelsen noget annet ja[;)]

Er ikke det at ikke første året har sin sjarm også(for all del)men det pinadø tungt i flekkene gitt!![:D]

huff av meg jeg føler virkelig med deg..Jeg er sååå glad for at snuppa sovner fort igjen hvis hun våkner så tidlig..Men du jeg ble litt nysgjerrig og ikke meningen og avbryte men hvor er det du kommer fra? Min samboer er fra Glomfjord ser du..Ble litt nysgjerrig da jeg ser du er fra en liten plass sør for bodø [:)]

Så god han var da[:)] Her har vi ikke noe problem med sovinga..Nataniel sover fra halv åtte ca til kl 04 før han skal ha mat igjen. Men han våkner i seks tiden da... Ligger og prater og småsover litt til kl er syv, og da står vi opp.. Får alle beibiser forandring i rytmen? Kanskje det kommer senere hos oss da..

Lykke Til!

You must log in or register to reply here.
Back
Topp