ZzzZzz...

Pinkie^pie

Glad i forumet
Seriøst!?

Går det ann å bli så trøtt offa meg altså... E fungerer seriøst DÅRLIG!
Sover så fort e får sjangsen til det, ser lisje gullet Hand mandy ja da knaller e fort på sofaen så fort e har sjangs å det er kun vi to i hus offa meg e har så dårlig samvitighet.
Tid ditta skal gi seg da...? Sånn hadde jeg ikke med nr.1 emoticon
Flere som har det sånn? Noe så hjelper?
 
Jeg har hatt det slik siden befruktning, det vi si et par dager etter befruktning. Merkelige greier og jeg skjønte ikke hvorfor jeg berre vil sove.

Jeg har det slik enda.

Det er kun søvn som fungerer desverre, jeg hadde det slik med første også.
 

Samme her.. Sofaen er en veldig god venn om dagen.. hehe

Men jeg har vært sånn de 2 gangene jeg har vært gravid tidl også..

Det eneste som funker her er å finne på masse hele dagen. Får jo ikke sove om natten hvis jeg dupper på dagen, så det er en ond sirkel det der..

 
Off får håpe det gir seg når vi nærmer oss 3mnd?
Jeg husker ikke dager engang, e føler meg som en zombi så bare går på jobb å gjør ting i hjemmet å sover, dagene glemmer jeg og har jeg en sjelden fridag i hverdagen tror jeg det er helg helt rart...
 
Jeg også sover som en stein! For i det hele tatt å komme meg gjennom arbeidsdagen må jeg i seng kl 21, og alikevel er det nesten så jeg dupper av på jobb. Har ikke krefter til noen ting når jeg kommer hjem, i går satte jeg på en vask og vannet noen blomster og så lå jeg som et slakt på sofaen. Synes det er helt forferdelig å ha det sånn, for jeg er vant til å spinne rundt!
 
Me 2
 
jeg føler meg helt som en zombie.... Vertfall klokken seks på morgenen når minien står opp.... Hvordan gikk det med prøvene i dag pinkie ^pie?
 
Jeg var IKKE så trøtt når jeg gikk med mistemann, merker det tærer veldig at jeg bare vil sove og ikke har så mye energi som jeg vil til å leke med godklumpen min.. :(
Så håper virkelig det gir seg snart så han får tilbake mamma'n sin..
 
Jeg er trøtt hele tia og sover dessverre ikke så godt om natta noe som ikke gjør ting bedre :(
Har en unge som våkner alt fra halv seks til sju, så når han tar en lur på dagen må jeg å det for å i det hele tatt klare å holde meg våken til kvelden.
Må ærlig innrømme at jeg gleder meg til siste uka i juli når han skal 2 uker til pappan sin, men føler meg slem å da som gleder meg pga det :( 
Håper det blir bedre når jeg passerer 3 mnd. Det var da ting ble bedre forrige gang...
 


ksf skrev:
jeg føler meg helt som en zombie.... Vertfall klokken seks på morgenen når minien står opp.... Hvordan gikk det med prøvene i dag pinkie ^pie?


Dæsken det var tidlig om morgenen emoticon
Nei blodprøven e tok for en uke siden fikk jeg svar på idag å HCG var på 894
Synst det var lite jeg... Så skal jeg ringe imårgen på legekontoret for mandagens prøve.
Ting tar tid gidt!
 
oioioi so trøtt jeg er for tiden,sovner så fort jeg får sjansen. er helt håpløs,
klokkar er 21.46 å jeg kjenner det svir i øynene av at jeg er trøtt:O
blir tidlig kved i dag ja! håpe det gir seg snart,er ikke noe gøy å være konstant trøtt med 2 barn i hus... 


pinkie'pie-
hcgen stiger vertfall med deg:) hugs den steg berre 10 med meg første gangen jeg tokk prøven, å da jeg tokk ny prøve hadde den plutslig stege med ca 4000:)
så du skal nok se at den har stege enda mer når du ringer igjen på mandag:)
 


Eg søv både natt og dag,trøtt heile tia...
Håpe d blir litt bedre t vi ska på en mini ferie me ungan tell Sverige.

 


woopwoop skrev:
oioioi so trøtt jeg er for tiden,sovner så fort jeg får sjansen. er helt håpløs,
klokkar er 21.46 å jeg kjenner det svir i øynene av at jeg er trøtt:O
blir tidlig kved i dag ja! håpe det gir seg snart,er ikke noe gøy å være konstant trøtt med 2 barn i hus... 


pinkie'pie-
hcgen stiger vertfall med deg:) hugs den steg berre 10 med meg første gangen jeg tokk prøven, å da jeg tokk ny prøve hadde den plutslig stege med ca 4000:)
så du skal nok se at den har stege enda mer når du ringer igjen på mandag:)

Var det bare 10? damn okei!!! Nå er jeg spent altså hehe
Gjett om det blir mange siestaer i syden! hehehe da får gubbene våres hjelpe oss ;)
 
Back
Topp