Zzzzz...

~lilletrille~

Forelsket i forumet
Eg eeeer så trøøøøtt! Hele tiden!!!! Hehe.. Trur eg kunne sovnet stående mot en vegg.. Flere trøttinger her? :p

ååå så innmari og!! Midt i eksamenstida så finner jeg på å sove 3 timer LETT istedenfor midt på dagen, selvom jeg sover knallgodt om nettene. ULIKT meg :p

Ja, gjett om! Jeg sover 2-3 timer etter jobb så å si hver dag... Zzzzzzz....

Er unormalt sliten og trett jeg også. Ikke så moro å komme hjem fra jobb å nesten ikke orke leke med min sønn etterpå. passer på å slappe av hele kvelden etter han er i seng.

Kjempe trøtt..sovner i bilen og sofaen og det er ikke normalt for å være meg, kunne sovet hele dagen zzzzz :goodnight

Helt forferdelig trøtt.
Men har vært litt bedre de to siste dagene.
Som om det ble bedre samtidig som kvalmen avtok?
Føler meg litt bortreist på jobb. klarer ikke jobbe i samme tempo, og blir litt gretten når jeg blir stressa.
Håper det blir bedre, for planen var å være i jobb så lenge som mulig :)

En trøtting her også! Leser til eksamen, men vil heller ZzZsove...

trøtt fram til jeg begynner å jobbe, men gjesper hele dagen :) sover litt etter jobb og gjesper meg gjennom kvelden før det er natta ;) Gubben mener jeg ser helt ødelagt ut ;)

ZzzzZzZZzZzzZzZzzzzZzzzZzZZzZzzZzZzzzz......

Trøtt jeg også! Når jeg legger meg ned på sofaen glir øynene igjen, og jeg begynner å gjespe.
Gjesper flere ganger i løpet av en dag. Og det er så tungt å stå opp om morgenen!
Det er jo bra at kroppen gir beskjed om at den trenger hvile! :)
Synes dere studenter er flinke, som klarer å lese til tross for trøttheten!

Jeg ser stort sett alltid oppegående og våken ut, men da jeg var på jobb i går ettermiddag fikk jeg høre flere ganger at jeg såg så trøtt ut. Midt i samtaler med mine kollegaer så gjespet jeg som bare det og virket totalt uintressert i det som ble sagt til meg :/ men var jo ikke meningen det da ;)

Men ja, kunne sovet hele døgnet om jeg hadde fått lov til det :P

Eg eeeer så trøøøøtt! Hele tiden!!!! Hehe.. Trur eg kunne sovnet stående mot en vegg.. Flere trøttinger her? :p

Jeg sover når jeg kan, for jeg er SÅ trett selv!! Jeg liker vanligvis å sove, men jeg merker det virkelig nå, kjæresten min sier at alt jeg gjør er å sove, spise, jobbe og sove igjen..hehe..er ikke så godt selskap om dagen! Får håpe det gir seg snart..er det noen som forresten vet når det gir seg?

Jeg legger meg tidlig hver kveld, noe som er veldig ulikt meg, og enkelte dager må jeg bare legge meg ned på sofaen etter middag og slappe av. Klarer nesten ikke stå oppreist, og blir skikkelig sur og gretten mot de rundt meg :(

Jeg sover når jeg kan, for jeg er SÅ trett selv!! Jeg liker vanligvis å sove, men jeg merker det virkelig nå, kjæresten min sier at alt jeg gjør er å sove, spise, jobbe og sove igjen..hehe..er ikke så godt selskap om dagen! Får håpe det gir seg snart..er det noen som forresten vet når det gir seg?

Forrige gang eg var gravid gav trettheten seg litt i andre trimester, men den kom igjen i tredje semester!

Kjempetrøtt! Ulikt meg! Sovner 20.30 på kvelden..

Back
Topp