Zzzz.... Så trøtt

Fruen<3

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Flere som sliter med å være trøtt?
Kjenner at jeg lett kunne sovnet sittende hadde jeg gitt etter,
 
Kan sove mange timer på dagen og sover som en stein hele natta [emoji42]
 
Ja.. helt sinnsykt trøtt, hele dagen! Føler ikke jeg får stått opp, før jeg tenker at jeg må sove igjen [emoji23] 10+6 i dag, håper energien kommer litt tilbake i 2. trimester [emoji1]
 
Jeg er også trøtt sånn ca hele tiden. Håper dette snur snart!
 
Etter jeg begynte å blø og ble redd for at vi mistet så har jeg vært ekstra trøtt! Veldig takknemlig for at jeg har denne uken hjemme og ikke begynner på jobb før neste. Leverte sønnen i bhg og sov nesten i 3,5 timer![emoji849]
 
Jeg skulle ønske jeg var trøtt slik at jeg kunne sove igjennom kvalmen [emoji14] men sovner raskt når jeg legger meg og kan kanskje duppe 20 min i løpet av dagen om jeg prøver [emoji14] men det kunne jeg før og :)
 
Sover lett 12-13 timer på natten. Hehe [emoji57] dersom jeg har mulighet da.
 
Kunne sovet døgnet rundt omveg hadde prøvd [emoji85] håper det gir seg litt i neste trimester!
 
Jeg sovner sittende og mens jeg skriver meldinger osv rett som det er [emoji23]
 
Kunne ligget i sengen hele dagen, sovner nesten ved spisebordet til middag.. men har en 2 åring som holder meg gående. [emoji177][emoji1374]
 
Send litt sovestøv hitover! Jeg er dødstrøtt, men får ikke sove noe særlig [emoji20][emoji20][emoji20]
 
Jeg er også trøtt men sover så dårlig på natten[emoji30] men er verdt det[emoji6][emoji1374][emoji173]️
 
Send litt sovestøv hitover! Jeg er dødstrøtt, men får ikke sove noe særlig [emoji20][emoji20][emoji20]

Jeg er også veldig trøtt men sover veldig dårlig, våkner 1000 ganger om natta. Veldig dårlig søvnkvalitet [emoji17][emoji17] det verste er å dra på jobb når man er så trøtt og sliten.
 
Jeg er også søvnig, men sliter typisk nok med å få sove når jeg legger meg om kvelden :s

Men jeg synes utmattelsen er verre enn søvnigheten. Noen dager har jeg bly i alle kroppsdeler, og det er så tungt å bevege seg at jeg bare vil ligge i fosterstilling. Et par dager har jeg vært så utmattet at jeg har måttet legge meg rett ned på badegulvet midt i tannpussen, for jeg ble så svimmel og svak av å stå oppreist den tiden det tok.
 
Jeg er veldig trøtt, men sover dårlig om nettene. Håper det bare er en periode [emoji15][emoji17]
 
Back
Topp