Zznorkfrøken!!!!! Fantastiske dame!!!

Snart2skatter

Glad i forumet
På fredag kom jeg hjem fra jobb og fant en pakke i posten, med ukjent avsender!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inni var det en pakke til snuppa mi. En trøstegave fordi snuppa ikke hadde fått 1-års gave enda, da avsenderen sendte gaven.

I denne gaven var det en kjempe fin dongribukse (allerede brukt i helga), en genser og to sokkepar, fra Ola, gutten til Zznorkfrøken (ikke vår hemmelige venn). [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Zznorkfrøken har mao sendt en trøstegave, dagen før vi fikk vår ordentlige gave.  Tusen millioner takk. Kan man virkelig være så snill mot noen mann ikke kjenner!! Blir helt rørt jeg!!!!!! Sambo var også helt satt ut da jeg fortalte det. Snille, snille menneske!!! [:)][:)][:)][:)]

Men nå har da snuppa fått to hemmelig bursdagsvenn gaver. Litt dårlig samvittighet for det.........

Ingen ting som forundrer meg om alle fantastiske julijenter[:D][:D][:D] 

Det var fantastisk snilt gjort [:D]

Godt du likte gaven [:)]

Tenkte at gaven til Juligutter var sporløst borte, for jeg har selv opplevd å miste pakker i posten. (savner fortsatt brillene mine som aldri kom frem da venninnen min sendte dem siden jeg glemte dem hos henne [>:]).

kanskje du tør å være med neste gang? [:)]

Så snilt gjort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:)][:)][:)][:)][:)]

Ja her er det en super juli dame som har vært ute!

så utrolig fint gjort!!!!!!

for det frister litt mere å være med neste rundt når man får dobbelt opp kan jeg tenke meg!

sååå koselig! :D Znorkfrøken det skulle vært flere som deg!! :) syns ikke du skal ha dårlig samvittighet jeg, sett pris på at du har så gode venner selv om vi/dere sitter bak en pc på hver deres kant av landet!

Back
Topp