• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Zumbafitness

~Milla~

Forumet er livet
VIP
Noen som har prøvd det og erfaringer? [:)]

dytt[:)]

Hehe, ja, det er ikke så verst.[:D]

Men ikke kjøp det, last det ned..[:-][8D]

ORIGINAL: New Fresh

Ååå, hvor da ?[:D]

Æsj.. Kan det lastes ned?? hrmf.. jeg ble lurt av TV-Shop. Synes det er litt morsomt, men har bare prøvd det et par ganger før jeg "glemte" at jeg hadde det...[;)]

ORIGINAL: New Fresh

HVOR????[:D][:D]

Ja vet det er på youtube, men er jo en skog å lete i :) Noen som kan fortelle me hvor det kan lastes ned på PM? *smiske*

ORIGINAL: Vaffelrøra

Ja vet det er på youtube, men er jo en skog å lete i :) Noen som kan fortelle me hvor det kan lastes ned på PM? *smiske*

smisker litt sammen med deg [:D] har veeeldig lyst til å vite det på pm jeg og [:D]

Hmmm, ingen som bruker Emule her?

Veldig greit å ha de toningsticksene som følger med, også den boka med tips til hvordan sette opp et treningsprogram, oppskrifter på slanke-mat og annet div. Syns det er veldig lett å følge, siden det er så gøy. Men interessen for dans bør jo være tilstede[:D]

ORIGINAL: LilleMag

Veldig greit å ha de toningsticksene som følger med, også den boka med tips til hvordan sette opp et treningsprogram, oppskrifter på slanke-mat og annet div. Syns det er veldig lett å følge, siden det er så gøy. Men interessen for dans bør jo være tilstede[:D]

får man den boken på norsk eller??

Back
Topp