zumba

TrønderPia82

Elsker forumet
Noen som har dvd med det? Og anbefales det?
Vurderer å kjøpe en dvd, men er så lite gira på bomkjøp...

Har bare prøvd basic'n og express-delen, syntes det var ganske morsomt egentlig, men er ikke så fryktelig erfaren enda på akkurat Zumba, så vet ikke helt ang effekt.

For øvrig vet jeg om veldig mange som er kjempefornøyde, så tror nok at det er vel anvendte penger.

hva slags dvd har du da? hva heter den? Eller er du på senter kanskje?

nei aner ikke.. hehe. søkte bare på cdon.com jeg.

Jeg lasta ned fra nettet, syntes det så skikkelig jalla ut.
Om jeg skulla gjort den form for trening, så måtte det ha vært i et treningstudio med andre tror jeg.

Jeg har lasta det ned, men jeg liker det ikke noe særlig. Men jeg kan virkelig ikke danse, og føler meg bare max teit når jeg driver med den. Det virker som bra trening da, og for de med litt koordinasjon og danseglede er det helt sikkert supert [;)]

hehe ser den[:D] jeg mangler koordinasjon da... men hadde vært gøy å prøve.

sikkert ikke lov å snakke om, men hvor lasta du ned? evt pm med link?

Lasta vel ned fra piratebay tror jeg [:)] Tror det er lov å si det, bare man ikke legger ut link. Vet ikke helt.

Syns det er veldig gøy jeg. Kjenner at jeg får opp pulsen. Har ikke trena annet enn basic og express, får liksom aldri tid til de lengre programmene..

ORIGINAL: frøkensnurp

Det er kjempegøy!!! [:D] både hjemme i stua OG i studio! Man forbrenner mer på en time enn på en times spinning - SÅ effektiv trening er det [:)] 

LIKER VELDIG[:D][:D]

Back
Topp