Zumba..

*MissMe*

Gift med forumet
Det prøvde jeg i går. Var kjekt, men ikke helt store treningsutbytte enda siden jeg fomla en del med trinnene...[8D]
Men skal fortsette!![:D][:D] Moro var det.

Andre som har prøvd?

Nei har ikke prøvd. Er så sinnsykt dyrt å gå på her på os.
Så jeg har bestillt meg en dvd til hjer hjemme. Så det skal jeg prøve ut når jeg får lov å trene igjen[:)]

Hehe ja det er sant at de første gangene er det vanskelig å føle at man har trent fordi man sliter med å henge med[8D] men det kommer fort altså og jeg blir nå like svett etter den timen som de fleste andre timer[:D]. Jo bedre man kan trinnene jo mer kan man "exaggerate" (?? norsk?) dem og DA begynner man å få utbytte ut av dem[:)][:)]

og christine - dvd-en kan virke demotiverende fordi der har di maaaange veldig vanskelige spor som du ikke ser i timene. Spor som overhodet ikke er lett for en "ikkedanser" å lære seg. Så jeg syns hvis du treffer på slike spor at du bare skal droppe dem og gjøre noe annet i stedet - sånn at du ikke slutter fordi det er for avansert på en måte[:)]

love it!!![:D] jeg trener på elixia

ORIGINAL: Tjukkaaa

og christine - dvd-en kan virke demotiverende fordi der har di maaaange veldig vanskelige spor som du ikke ser i timene. Spor som overhodet ikke er lett for en "ikkedanser" å lære seg. Så jeg syns hvis du treffer på slike spor at du bare skal droppe dem og gjøre noe annet i stedet - sånn at du ikke slutter fordi det er for avansert på en måte[:)]

Har ikke kjøpt rein zumba dvd. Latinamrikasns dans, rumba og zumba[8D] så får vi se hvordan det er

Jeg er hekta!!

Går fast på zumba for mor med baby på fredagene og har klippekort i tillegg. Denne uka tror jeg kanskje det blir tre ganger.

Jeg har gått siden midten av november (pluss at jeg har litt dans erfaring fra før) og har absolutt fullt treningsutbytte. Nå har jeg bestillt meg pulsklokke og jeg gleder meg til å se hvor effektiv trening det er for meg.

Joda... har prøvd det hjemme i stua[8D]

Lo så jeg nesten trillet om på gulvet - jeg er IKKE en latindanser!!!!!!!! [:D][:D][:D]

Back
Topp