TauZa Forumet er livet 18 Nov 2010 #1 hvor mange har prøvd det? vi skal i morgen[:)] Zumba for mor med baby/småbarn. Gleder meg[:)][:)]
V Vand Forumet er livet 18 Nov 2010 #2 De på jobben var nå nettopp! De sa det var kjempemoro og god trening! Jeg passet gladelig på alle vakt-telefonene, for jeg mangler det kjerringgenet! [8D]
De på jobben var nå nettopp! De sa det var kjempemoro og god trening! Jeg passet gladelig på alle vakt-telefonene, for jeg mangler det kjerringgenet! [8D]
TauZa Forumet er livet 18 Nov 2010 #4 kjerringgenet? du liker ikke å trene hvis det ikke er konkurranse?
V Vand Forumet er livet 18 Nov 2010 #5 ORIGINAL: TauZa kjerringgenet? du liker ikke å trene hvis det ikke er konkurranse? [8D][8D][8D] Gi meg basket, volleyball, håndball, fotball, stafett, snowboard, rollerblades osv, men IKKE dansing alene, vrikking på rompa og jentefester! [8D][:D]
ORIGINAL: TauZa kjerringgenet? du liker ikke å trene hvis det ikke er konkurranse? [8D][8D][8D] Gi meg basket, volleyball, håndball, fotball, stafett, snowboard, rollerblades osv, men IKKE dansing alene, vrikking på rompa og jentefester! [8D][:D]