Zumba *SVETT*

lenamamma90

Elsker forumet
I går kom min kjære hjemmed treningskort til meg :)) fikk det i julegave, årskort. Så i kveld skal jeg og venninda mi på zumba å shake av oss litt, og jeg gleder meg som en unge ![:)]

Nå er det full stopp me godis å kutte ut med brusen i ukedagene så mye som jeg klarer.. Så har jeg veid meg i dag, så nå skal jeg få resultater[:)]

--------------------------------------------------------------------------

Da fikk a mor shaket litt ja, herremiiin så svett jeg var når vi var ferdig ! sinnsykt gøy å det er midt i blinken for meg, så dette ser jeg veldig fram til :)) hoho, kommer sikkert ikke til og komme meg ut av sengen imorgen :P

*noen som har nå gode tips til sånn erstatning for snop, jeg sliter sånn med søtsug !!

så gøy!!
sving deg litt for meg også a!![8D]

Det blir nok kjempe morsomt ;D Kos dere :) <3

Åååå det er jo sååå rå artig [:D] KOS DEG [:D]

ORIGINAL: kariot

Åååå det er jo sååå rå artig [:D] KOS DEG [:D]

Det var kjempe artig ![:)]

så bra du likte det da!!
blir jo MYE lettere og trene når man har det gøy!

ha masse frukt i huset hele tiden.. del opp i biter og lag fruktfat etter middag.. gjorde det en stund her.. og det funka!
smoothie, nøtter, joghurt og musli, grønnsaker og dipp...

ORIGINAL: Heidi10

så bra du likte det da!!
blir jo MYE lettere og trene når man har det gøy!

ha masse frukt i huset hele tiden.. del opp i biter og lag fruktfat etter middag.. gjorde det en stund her.. og det funka!
smoothie, nøtter, joghurt og musli, grønnsaker og dipp...

Okei, takk for tips :) skal ta meg en handle tur å handle inn så jeg har liggende :)

Flink du er! Har lyst til å prøve zumba jeg også [:)] Det går en del i smoothie her, cottage cheese med lettsyltetøy, grønnsaker i yoghurt naturell med dip og frukt! [:D] Ikke det samme som godteri, men det fuker [;)]

ORIGINAL: Mexxie

Flink du er! Har lyst til å prøve zumba jeg også [:)] Det går en del i smoothie her, cottage cheese med lettsyltetøy, grønnsaker i yoghurt naturell med dip og frukt! [:D] Ikke det samme som godteri, men det fuker [;)]

Takk søta[:)] Ja, jeg anbefaler det, kjempe artig !

ORIGINAL: lenamamma90

I går kom min kjære hjemmed treningskort til meg :)) fikk det i julegave, årskort. Så i kveld skal jeg og venninda mi på zumba å shake av oss litt, og jeg gleder meg som en unge ![:)]

Nå er det full stopp me godis å kutte ut med brusen i ukedagene så mye som jeg klarer.. Så har jeg veid meg i dag, så nå skal jeg få resultater[:)]

--------------------------------------------------------------------------

Da fikk a mor shaket litt ja, herremiiin så svett jeg var når vi var ferdig ! sinnsykt gøy å det er midt i blinken for meg, så dette ser jeg veldig fram til :)) hoho, kommer sikkert ikke til og komme meg ut av sengen imorgen :P

*noen som har nå gode tips til sånn erstatning for snop, jeg sliter sånn med søtsug !!

drua det funke å gullerot det e det det går i her:D
grønnsaker i yoghurt naturell med dip [;)]

Så bra!! [:)] Og for en snill kjærest du har!
Har prøvd zumba i gymtimen på skolen en gang jeg, var kjekt det! [:)]
Har desverre ingen råd mot søtsug- bare snop [8D] Sliter med det samme suget selv. [8D]

Back
Topp