zumba - noen som har prøvd??

lenemor

Forumet er livet
Har hørt så mye fint om det, men gidder ikke kjøpe en sånn diger pakke på tv-shop for så å aldri bruke det... fant en video på youtube som varer i ti minutter og tenkte jeg skulle prøve litt, og gud som jeg lo; for det første fant jeg sjelden eller aldri rytmen, halvparten av bevegelsene er ikke kroppen min i stand til å gjøre, og etter 3 minutter var jeg pumpa... så jeg prøvde tre minutter til. Ja, jeg kan se at dette kan være morsomt, men ikke i raggsokker på parkettgulv, og kanskje med litt mer øvelse

Er det noen her inne som har prøvd det?

Nei, den har jeg ikke prøvd. Har tenkt samme tanken som deg Lenemor. Kjøper jeg så blir den bare liggende i skapet og ikke brukt.

Nei, av erfaring blir slike ting bare liggende å støve ned - men på jazzercise får jeg bevegt meg så det holder med både hofter og rumpe[:D] (bare så synd at jeg har vært altfor mye støttemedlem på treningsenteret i det siste[8|]).

Jeg har *host*lastaned*host*.. [8D]
Men ikke brukt den enda.. HAHA! Vi skal ordne til med tv i kjelleren, så det går an å trene litt der.. Da er planen å prøve det ut..!

Har tenkt litt på å kjøpe den men så vet jeg at den fort blir liggenes.

Men hvis noen vil låne så har jeg noe trening dvd liggenes

jeg har noen trenings-dvd'er liggende jeg også skjønner du silje.... og stikkordet her er vel LIGGENDE.. de har ikke sett innsiden av en dvd-spiller på så langt de kan huske

*host-lastened* hadde ikke jeg tenkt på engang jeg almyrida

jeg har tenkt litt på dette... men.... tror jeg skal gjøre som almyrida. og laste ned etterhvert... for jeg har hørt mye positivt om det..[:D]

ORIGINAL: Trillemor82

jeg har tenkt litt på dette... men.... tror jeg skal gjøre som almyrida. og laste ned etterhvert... for jeg har hørt mye positivt om det..[:D]

tok bare 15 minutter å laste ned... hvor lang tid tar det før jeg begynner å bruke det tro?? [:D]

Det som er med meg, er at jeg vet at jeg hadde gitt mer og brukt det oftere om det hadde vært sånn at jeg "gikk på zumba".. At noen her hadde hatt det feks to kvelder i uka eller noe.. Det er det som er faren, når man har det hjemme at: skal bare gjøre det og det først.. Så går det i glemmeboka..

Aner ikke hva zumba er for noe jeg...[8|]

*gooogle*

hmm.. så ikke lett ut! [&:]

Det går masse reklame for det på tv-shop (tvins eller hva det heter), og de sier blant annet at det er så enkelt at alle klarer det, men jeg er ikke dobbeltleddet hoftene og bryst med kuleledd... sånn "neger-romperisting" klarer jeg ikke - og i alle fall ikke kombinert med pupperisting.. men jeg skal nå klare noe som ikke likner noe særlig men som gjør meg svett

Har ikke prøvd og vet ikke hva det er helt enda heller. Men har en spinningsykkel hjemme som er flittig brukt. Likeså er skiene for tiden og rockeringen. Føler meg fliiiiiink, ja!

Har ikke prøvd, men det ser artig ut. Men har akkurat bestilt meg Pilates derfra. Tenkte det var lur opptrening av rygg og bekken....

Back
Topp