Zumba fitness!!

Leatroll

Elsker forumet
Noen som har prøvd det her? Ser jo skikkelig gøy ut da, og jeg hater jo å trene. Det eneste jeg liker godt er dans og svømming så derfor har jeg nå bestilt meg Zumba hehehe..MÅ jo ned 12-15 kilo til bryllup neste år da![:D][:D][:D]

Jeg har ikke prøvd det,men vet om ei som bruker det hverdag,å hu liker det veldig godt..

Skulle gjerne selv prøvd men har jo kordinasjon som ei lam sau...[:D][:D]

Haha som en lam sau.....Men håper de viser alt sakte sakte da... Jeg kan jo være test dummy jeg da. Men jeg har kondis som en flodhest så vi får se!

Ja du får si i fra hvordan det er.. jeg har NULL kondis,peser jo av ingenting[8|] Huff grusomt å være i en så dårlig form, begynte jo å slanke meg men så ble jeg jo gravid, så nå må jeg bare være flink med maten å sånn..men funker dårlig når man IKKE har matlyst[&o]

Har bare sett reklamen for det,- si ifra hvis det funker,da!![:)][:)] Lykke til![:)]

Hehe, litt artig det der Zumba-greiene, for det virker så innmari revolusjonerende på folk! [:D] Men det er jo bare dans egentlig.. Trim, trening, whatever. Man forbrenner kalorier og går ned i vekt, simple as that. Også bør man jo tenke på kosthold og da, om man vil mye ned i vekt. [;)]

jeg har prøvd.. Lastet det ned..

Du blir sinnsjukt sliten, kjenner det godt på magen..
Det er mangen av trinna som ser lette ut, men dei er ganske vasnklige..

Men, det er kjempe kjekt!

Jeg har ikke prøvd Zumba, men dette er en treningsform vi ønsker å få inn der jeg jobber.
Så kanskje jeg tester det ut da :)

Hva går det ut på egentlig? Hva slags type dans er det? Og hva er det som skiller det fra alle andre dansebaserte treningsfilmer?

ORIGINAL: mammatilstorm

Hvor har du kjøpt det/lastet det ned?og var det dyrt?

jeg lastet det ned på nette.. gratis, men det er vell ulovlig..[:)]

Jeg vet jo alt dette med bevegelse og kalorier osv...

MEN; poenget med dette er jo at jeg får skreddersydd steg og "turer" som i et program. Som kanskje kan være tingen for å få meg i aktivitet siden jeg ikke orker gå ut å jogge. Tenker ikke at det er "revolusjonerende" men at det kan være en treningstype som kan passe meg fordi jeg er glad i dans!

Maten og det andre har jeg metoder på som funker på meg så det er ok, men jeg får ikke rørt meg! Det er mitt håp for Zumba!![;)]

ORIGINAL: Leatroll

Jeg vet jo alt dette med bevegelse og kalorier osv...

MEN; poenget med dette er jo at jeg får skreddersydd steg og "turer" som i et program. Som kanskje kan være tingen for å få meg i aktivitet siden jeg ikke orker gå ut å jogge. Tenker ikke at det er "revolusjonerende" men at det kan være en treningstype som kan passe meg fordi jeg er glad i dans!

Maten og det andre har jeg metoder på som funker på meg så det er ok, men jeg får ikke rørt meg! Det er mitt håp for Zumba!![;)]

Det er sikkert kjempeartig, og hvis du liker dans kan det jo være en måte å trene på. Men står du foran tv'en og danser alene? [:)] Ser for meg at jeg hadde syntes det var litt rart... Hehe, jeg liker mer lag-trening, ihvertfall når det kommer til sånt. Ellers hadde jeg nok tatt meg en joggetur alene istedetfor å danse foran tv'en (som trening ihvertfall, jeg danser stadig foran tv'en jeg!). [:D] Men som du sier, du orker ikke ut å jogge, så da er jo dette mye bedre enn å sitte på rompa! [:D] Det jeg mente med revolusjonerende er at de reklamene de kjører på tv er så misvisende og fjerne, som om det å røre på seg til musikk er; "oi, DA kan vi bli slanke ja!". Skjønner? [:D] Også har jeg lagt merke til at det står med liten tekst noe sånt som "garanterer ikke vektnedgang uten omlegging av kosthold" eller noe slikt.. [:)] Litt komisk bare, for ut fra reklamen virker det som om det holder å danse litt til en dvd, så vil man bli sylslank og miste mange kilo. Folk kjøper det, og blir frustrerte fordi det ikke funker. [&:]

Ikke kritisk til deg altså, synes det er kjempebra at folk finner former for trening de liker, og klarer å holde aktivitetsnivået oppe. Jeg er bare kritisk til slike produkter som markedsfører seg som revolusjonerende osv. og som leder folk til å tro at de kan oppnå urealistiske vekttap.

ORIGINAL: Lone_mor

jeg har prøvd det, og jeg fikk ikke til et eneste trinn[>:][>:] Jeg eier ikke koordinasjon, så armer og ben gikk alle veier. Ser så himla lett ut når de gjør det..

har enda dvd'ene da. kanskje jeg må sitte å se gjennom de noen ganger først[:D][:D]

hvis du ikke bruker de kanskje jeg kan kjøpe de vet du. [:D][:D][:D][:D][:D]

Men da høres jo dette helt perfekt ut for meg altså...Jeg er ikke typen som kaster meg på ting men med 8 timers arbeidsdag hver dag, baby og en times kjørevei hver retning på jobb så håper jeg at dette kan være noe jeg makter og kan drive litt med! Gleder meg til det kommer!! Tror alfa og omega er å finne den type trening man liker og synes er gøy..hvis ikke så er det lett å skulke unna[;)]

Ja, helt sant! Man må gjøre noe man liker, ellers er det lett at det blir med en to-tre ganger, også gidder man ikke mer. [:)] Lykke til da!

Back
Topp